برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

امباپه و هالاند مسی رونالدوی جدید

1 دقیقه خوانده شده
امباپه و هالاند مسی رونالدوی جدید

امباپه و هالاند مسی رونالدوی جدید

امباپه و هالاند مسی رونالدوی جدید – ارلینگ براوت هالند و کیلیان امباپه این هفته در لیگ قهرمانان از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پیشی گرفتند. آیا همه چیز در حال تغییر است؟

کاپیتان بارسلونا، مسی 33 ساله و مهاجم سابق منچستریونایتد و رئال مادرید و کنونی یوونتوس، رونالدو 36 ساله، بیش از یک دهه فوتبال جهان را تحت سلطه خود درآورده اند. اما هر دو در تیم های کم قدرت بازی می کنند.

مهاجم پاریس سن ژرمن، امباپه، 22 ساله، در پیروزی 4-1 مقابل بارسلونا پس از اینکه مسی برتری میزبان را به دست آورد، هت تریک کرد.

هالند 20 ساله در بورسیا دورتموند در پیروزی 3-1 چهارشنبه مقابل سویا دو بار موفق به گلزنی شد. رونالدو همزمان با باخت 2-1 یووه مقابل پورتو موفق به گلزنی نشد. هالند پس از دبل خود در اسپانیا گفت: “وقتی دیدم كه امباپه هت تریک می كند، به لطف او انگیزه گرفتم.”

رونالدو و مسی از 12 توپ طلا گذشته، 11 جایزه و جایزه بهترین بازیکن جهان را بین خود کسب کرده اند. رونالدو با 763 گل برای اسپورتینگ لیسبون، یونایتد، رئال، یووه و پرتغال، از نظر برخی، بهترین گلزن تاریخ فوتبال است.

وی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و بهترین گلزن رئال مادرید شده است. او هفت گل کمتر از رکورد گل های بین المللی مردان دارد.

مسی بهترین گلزن تاریخ لالیگا و بهترین گلزن بارسلونا است. این آرژانتینی با این باشگاه 34 جام از جمله سوپرجام را به دست آورده است.

امباپه و هالاند مسی رونالدوی جدید
مسی – رونالدو

آمباپه و هالاند بهترین های جهان؟

مدتی است که از امباپه به عنوان بهترین بازیکن بالقوه جهان یاد می شود. پاریسن ژرمن پس از 46 بازی در تیم اصلی موناکو، با 166 میلیون پوند او را به دومین بازیکن گران قیمت تبدیل کرد. وی در 22 سالگی سومین گلزن برتر تاریخ پاریسن ژرمن با 111 گل و برنده جام جهانی با فرانسه است. او فقط ادینسون کاوانی و زلاتان ابراهیموویچ را بالاتر از خود دارد.

اما ظهور هالاند بیشتر تعجب آور است. این جوان 20 ساله تا قبل از فصل گذشته، واقعاً در خارج از کشور خود نروژ شناخته شده نبود. زمانی که شروع به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا کرد شناخته شد.

او فقط در 13 بازی در لیگ قهرمانان اروپا برای ردبول سالزبورگ و بوروسیا دورتموند 18 گل به ثمر رساند. هیچ کس دیگری در 20 بازی موفق به کسب این تعداد گل نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *