برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم

1 دقیقه خوانده شده
نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم

نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم

نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم – “فکر می کنم مثل شراب هستم. هرچه سنم بالا می رود بهتر می شوم.”

زلاتان ابراهیموویچ همیشه حرف های زیادی برای گفتن داشته است. اما آنچه او را بسیار خاص می کند توانایی در پشتیبانی از حتی جسورترین اظهارات خود بزرگ بینی وی با عمل است. این چیزی است که او با یک نظم غیرمنتظره در طول یک فصل 22-2020 ادامه داده است. او تنها در 12 بازی لیگ 14 گل به ثمر رساند تا چالش بعید خود آث میلان در راس سری A را هدایت کند – همه در 39 سالگی.

تلاشهای او همچنین باعث شده است که وی به عنوان گلزن 500 گل در کارنامه باشگاهی وارد یک گروه انحصاری شود. این آخر هفته، مهاجم سوئدی کاملاً در کانون توجه قرار خواهد گرفت. به دلایل خوب و بد، زیرا آث میلان در دربی میلان به مصاف اینتر می رود. این موضوع می تواند به شکل گیری روایت عنوان اصلی پرواز ایتالیا کمک کند.

نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم
زلاتان ابراهیموویچ

لس آنجلس عزیز سلام

برای بدست آوردن زمینه کامل جریان رنسانس ابراهیموویچ در اروپا، باید سفراو طی سالهای اخیر را درک کنیم.

ابراهیموویچ مصدومیت رباط صلیبی در دومین فصل حضورش در منچستر یونایتد در آوریل 2017 را متحمل شد. این مصدومیتی بود که می تواند پایان بازیکنان در اوج خود باشد. مهم نیست اواسط 30 سالگی باشد، اما این سوئدی با شکست مواجه شد. برخی از مهاجرت به آمریکا برای پیوستن به تیم آمریکایی LA Galaxy به عنوان یک لغزش در نیمه بازنشستگی صحبت کردند. اما 53 گل و حضور در MLS بهترین XI دو ساله این امر را رد کرد.

سپس به آث میلان، که برای آنها 42 بار در 61 بازی در لیگ گلزنی کرده بود، بازگشت. و به عنوان قهرمانی در هجدهمین دوره سری A در سال 2011 و سال بعد به مقام دوم رسیدند.

او در سری آ زمانی که تیمش در رتبه یازدهم بود پیوست. ده گل در 16 بازی باعث شد تا به مقام ششم برسند و به اروپا راه یافتند.

او به سبک معمولاً صریح خود، اظهار داشت که اگر او در تمام فصل بازی می کرد، میلان قهرمان لیگ می شد. افزود که “فقط داشتم گرم می کردم”.

درست است، شوخی نمی کرد.

اگر من از روز اول اینجا بودم می توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم

اعداد و رقم های ابراهیموویچ در این فصل خیره کننده است. تعداد گلهای او 14 گل – باعث می شود او دومین گلزن برتر سری آ باشد. فقط روملو لوکاکو و یک مهاجم دیگر، کریستیانو رونالدو، با 16 گل تعداد بیشتری دارند.

هرچند آنچه واقعاً قابل توجه است بی رحمی و کارایی وی در مقابل دروازه است. وی در حال حاضر با نسبت 1.17 گل در هر بازی گلزنی می کند و هر 69 دقیقه یک ضربه می زند.

نظر زلاتان- فکر کنم مثل شرابم
تمرینات آث میلان

فقط دو بازیکن با دو رقم گل در پنج لیگ برتر اروپا می توانند از وی پیشی بگیرند. این بازیکنان رابرت لواندوفسكی از بایرن مونیخ و لوئیس موریل از آتالانتا هستند. او تنها 7 حضور در 20 مسابقه لیگ این فصل داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *