برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

براون فینالیست اسنوکر ولز اپن2021 شد

1 دقیقه خوانده شده
براون فینالیست اسنوکر ولز اپن2021 شد

براون فینالیست اسنوکر ولز اپن2021 شد

براون فینالیست اسنوکر ولز اپن2021 شد – مرد شماره 81 اسنوکر، جوردن براون با پیروزی تکان دهنده 9-8 مقابل رونی اوسالیوان رکورد زد. او موفق شد پایین ترین رتبه رده بندی بازیکنی باشد که در 28 سال گذشته یک عنوان رده بندی را کسب کرده است.

این بازیکن ایرلند شمالی پس از تساوی 8/8 اوسالیوان با 116، توانست با تسلط به اعصاب خود چهارچوب تعیین کننده را انتخاب کند. براون که سه فریم نخست را از دست داد، اما 6 بر 5 پیروز شد. او کاپ ری ریردون و جایزه اول 70 هزار پوندی را به دست آورد. این بازیکن 33 ساله گفت: “این فقط یک افتخار بود که در یک فینال با رونی بازی کنم. من می دانستم که اگر در مورد رونی بیش از حد هیجان زده شوم، پیروز نمی شوم. بنابراین روی بازی خودم تمرکز می کردم. من همیشه به خودم اعتقاد داشتم. روزهای تاریکی داشته ام اما اینها باعث می شود شما به عنوان یک بازیکن و یک شخص قویتر باشید. پنج سال پیش به خودم گفتم که به اسنوکر یک فرصت مناسب بدهم و اکنون جواب داد.”

براون اولین بازیکن ایرلند شمالی و کم رتبه ترین بازیکن می شود که به عنوان قهرمان اوپن ولز شناخته می شود. وی همچنین از زمان قهرمانی دیو هارولد در آزاد آسیا سال 1993، دارای کمترین رتبه برای کسب عنوان رده بندی است.

براون نمونه عزم راسخ است

این یک داستان سخت کوشی و عزم راسخ برای براون بوده است. چند ماه قبل، از ترک تور اسنوکر تنها یک مسابقه فاصله داشت و سه سال پیش در یک پمپ بنزین کار می کرد.

او با برتری 4-1 در جلسه بعد از ظهر در سلتیک مانور، نیوپورت، فرم خود را در ادامه داد.

براون، ملقب به ‘Antrim Ferrari’، در اولین مسابقه رده بندی خود برای پیروزی در دو فریم اول از بلوک ها خارج شد.

براون فینالیست اسنوکر ولز اپن2021 شد
نمیتوانم بیشتر از این برای جوردن خوشحال باشم

اوسالیوان گفت: “من از هر دقیقه مسابقه لذت بردم. جردن پسر خوبی است و من از پیروزی او بسیار خوشحالم. من در چارچوب نهایی قرمز را زدم و ناامیدی را در چشمان او می دیدم. این راهی وحشتناک برای پیروزی بود. من کاملا درست بازی کردم و خیلی ها وقتی خوب بازی می کنم نمی توانند مرا شکست دهند. اما نمی توانم بیشتر از این برای او خوشحال باشم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *