برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

گواردیولا مثل هستون بلومنتال فوتبال است

گواردیولا مثل هستون بلومنتال فوتبال است

گواردیولا مثل هستون بلومنتال فوتبال است

گواردیولا مثل هستون بلومنتال فوتبال است – دیوید مویس، پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی را به آشپز مشهور هستون بلومنتال تشبیه کرده است. گواردیولا ابتکارات تاکتیکی که مخالف کنوانسیون است را اجرا می کند و به همین دلیل این لقب را گرفت.

بلومنتال به دلیل ارائه دستورالعمل های غیرمعمول مانند بستنی با طعم بیکن و تخم مرغ و فرنی حلزون مشهور است. جالب این که علیرغم مواد اولیه عجیب این دستورالعمل ها، در نهایت قابل خوردن است.

مویز، سرمربی وستهام، با هدف پایان دادن به 19 پیروزی سیتی در روز شنبه، احساس مشابهی در مورد گواردیولا دارد.

مویز گفت: “پپ، هستون بلومنتال فوتبال است.”

آخرین اقدام گواردیولا، مربی سابق بارسلونا، استفاده از جوآو کانسلو به عنوان مدافع و بازیکن میانی به طور همزمان بود. تاکتیکی که باعث گیج کردن مجموعه ای از مدیران حریف شده است.

مویز افزود: “بلومنتال کاری احمقانه یا عجیب و غریب انجام می دهد که هرگز خواب آن را هم نخواهید دید. چیزی مانند مخلوط کردن شکلات با تخم مرغ که فکر می کنید” که هرگز کارساز نخواهد بود. طعم مناسبی نخواهد داشت یا خوب به نظر نمی رسد. پپ از نظر فوتبالی کارهایی را انجام می دهد که قابل توجه است و افراد زیادی به آن فکر نمی کنند. من به او بسیار احترام می گذارم. او نوآور است و همیشه به دنبال ایده های جدید است. این احساس را دارم که او در اتاق فکر نشسته است. به این فکر می کند که چگونه بازیکنانش می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. یا اینکه کجا توپ را می توانند دریافت کنند که کار را برای حریف سخت می کند.”

از نظر اصطلاحات پخت و پز، مویز خود را به گوردون رامسی اسکاتلندی تشبیه می کند. گوردون رامزی به خاطر زبان تیز و برنده و کلماتی که انتخاب می کند معروف است.

با این حال، متوقف کردن کانسلو سرگرمی جالبی به نظر نمی رسد. همین باعث شده مویز به تفکر بیافتد که چگونه می تواند نتیجه ای مثبت کسب کند تا تیمش را در جمع چهار تیم برتر نگه دارد.

وی گفت: طوری که شما با این موضوع برخورد می کنید زمان زیادی خواهد گرفت. اگر این یک زمین بازی برابر باشد، ممکن است بگوییم کار خودمان را انجام می دهیم و پیروز می شویم. وقتی بازیکنان شما در سطح بازیکنانی که منچسترسیتی بازی می کنند نیستند، این یک مبارزه سخت می شود.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *