برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

شکست اوسالیوان توسط رابرتسون وکسب قهرمانی

1 دقیقه خوانده شده
شکست اوسالیوان توسط رابرتسون وکسب قهرمانی

شکست اوسالیوان توسط رابرتسون وکسب قهرمانی

شکست اوسالیوان توسط رابرتسون وکسب قهرمانی –  نیل رابرتسون با پیروزی 10 بر 4 مدعی مسابقات قهرمانی تور اسنوکر شد. این در حالی بود که رونی اوسالیوان پنجمین شکست فینال رده بندی این فصل را تجربه کرد.

اوسالیوان نتوانست ریتم خود را در بازی پیدا کند. او از زمان پیروزی Crucible در ماه اوت بدون موفقیت در مسابقات است.

رابرتسون استرالیایی دراین فینال اسنوکر رکورد پنج قرن را شکست. او در جلسه عصر روز یکشنبه در شش فریم متوالی اوسالیوان را شکست داد.

برای رابرتسون، این پیروزی باعث شد او با رکورد مارک سلبی برابر شود. او در حال حاضر در لیست رتبه بندی نفر هفتم است. اوسالیوان، قهرمان جهان گفت: “من هرگز ندیده ام که کسی به این خوبی بازی کند. نشانه گرفتن او مسخره است. مثل اینکه او روی یک میز بیلیارد بازی می کرد. من نمی توانم با او رقابت کنم. من فقط باید بنشینم و از آن بازی شگفت انگیز لذت ببرم.”

اوسالیوان همچنین در فینال مسابقات قهرمانی ایرلند شمالی، اوپن اسکاتلند، اوپن ولز و قهرمانی بازیکنان شکست خورده بود.

رابرتسون با شکست اوسالیوان انتقام شکست دو سال پیش خود را گرفت او اکنون امیدوار است که بتواند عنوان جهانی 11 سال پیش را بدست آورد. او ماه آینده به عنوان یکی از محبوب ترین ها در آغاز مسابقات کروسیبل (Crucible ) حضور خواهد داشت.

رابرتسون به عنوان یکی از محبوب ترین ها در آغاز مسابقات کروسیبل

نیل رابرتسون، این بازیکن 39 ساله به ITV گفت: “اگر قرار است در مسابقات جهانی شرکت کنم، این همان عملکردی است که باید انجام دهم. من تمام هفته واقعاً خوب بازی کردم و فقط سعی کردم سرعتم را طبق تمریناتم حفظ کنم.”

قهرمان جهان در سال 2010، سال گذشته در یک چهارم نهایی فینال 13-7 مغلوب سلبی شد. او گفت: “اگر من با شرایط خودم مسابقات را انجام دهم، یک موقعیت خارق العاده ای پیدا کردم. اما اگر من به مردم اجازه دهم توپ ها را خراشیده کنند و فریم های 45 دقیقه ای بازی كنند، این به ضرر من است.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *