برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

بلژیک 8-0 بلاروس را در هم شکست

1 دقیقه خوانده شده
بلژیک 8-0 بلاروس را در هم شکست

بلژیک 8-0 بلاروس را در هم شکست

بلژیک 8-0 بلاروس را در هم شکست – لیندرو تروسارد از برایتون و دنیس پرات از لستر اولین گلهای خود در تیم بلژیک را در مقدماتی جام جهانی 2022 برابر بلاروس به ثمر رساندند.

میشی باتشوایی اولین گل بازی را در دقیقه 14 به ثمر رساند. 3 دقیقه بعد هانس واناکن اختلاف گل را به 2-0 به عنوان تیم برنده رساند. تروسارد از 22 یاردی گل سوم را زد تا گل چهارم قبل از به پایان رسیدن نیمه توسط دوکو زده شود.

پرهت پنجمین گل را در اول نیمه دوم زد تا به دنبال او بنتاکه، تروسارد و واناکن نیز گلزنی کردند. این نتیجه 8-0 بلژیک را با هفت امتیاز از سه بازی به رده بالای گروه E رساند. در این گروه تیم های ولز، جمهوری چک و استونیا به همراه بلژیک و بلاروس حضور دارند.

جمهوری چک پس از باخت به ولز به مقام دوم در گروه سقوط کرد. ولز سوم و به دنبال آن بلاروس و استونیا هستند.

ستاره های بلژیک خو کوین دی بروین و روملو لوکاکو در این بازی نیمکت نشین بودند. روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک گفت می تواند برای بازی بعدی این دو را خارج از بازی نگه دارد. نیازی به آنها نبود در حالی که بلژیک به آسانی به پیروزی رسید. شاگردان مارتینز در 50 دقیقه اول با نتیجه 5-0 جلو افتادند. همان موقع آنها با اختلاف سه امتیاز در بالای گروه قرار گرفتند.

در آغاز مسابقه، تیم بلژیک با پیراهن های مشکی که روی آن نوشته شده بود “فوتبال از تغییر حمایت می کند” به میدان آمدند. آنها اشاره به اوضاع و احوال کارگران مهاجر در قطر می کردند. لازم به ذکر است که قطر میزبان مسابقات جام جهانی بعدی است.

پیام های مشابه طی چند روز گذشته توسط تیم های هلند ، نروژ و آلمان نشان داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *