برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

فروش 64000 یورویی بازوبند کاپیتانی رونالدو

1 دقیقه خوانده شده
فروش 64000 یورویی بازوبند کاپیتانی رونالدو

فروش 64000 یورویی بازوبند کاپیتانی رونالدو

فروش 64000 یورویی بازوبند کاپیتانی رونالدو – لحظه ناامیدی کریستیانو رونالدو از یک تصمیم جنجالی در انتخابی جام جهانی در روز شنبه تبدیل به یک چیز مثبت شد.

در بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در گروه E صربستان و پرتقال روبه روی هم قرار گرفتند. در این بازی نتیجه 2-2 مساوی شد. اما این در حالی بود که رونالدو یک گل زد و این گل با اینکه از خط دروازه رد شده بود توسط داور مورد قبول نبود. در نتیجه ی رد شدن این گل بازی با همان نتیجه 2-2 به پایان رسید. در آخر بازی این ستاره پرتقالی بازوبند خود را پرت کرد و از زمین خارج شد.

بازوبند کاپیتان پرتغال که به دلیل بحث بر انگیز بودن گل و محرومیت آنها از پیروزی به زمین پرتاب شد، به حراج رفت. این بازوبند در حراجی برای جمع آوری پول برای درمان پزشکی یک کودک شش ماهه به فروش رسید.

پس از پرتاب بازوبند در تساوی 2-2 در بلگراد، آتش نشان وظیفه Djordje Vukicevic بازوبند را برداشت.ووکیچویچ گفت: “رونالدو عصبانی بود و بازوبند را پرت کرد. او آن را درست در کنار من انداخت.”

او تصمیم گرفت آن را به حراج بگذارد تا پول برای درمان گاوریلو جوردجوویچ صربستانی جمع کند. او از آتروفی عضلات نخاع رنج می برد.

وی گفت: “كل همکارانم موافقت كردند كه این بازوبند برای گاوریلوی كوچك خواهد بود.”

ووکیچویچ گفت که آماده فروش هرگونه یادگاری است که می تواند از بازیکنان جمع کند. او می خواهد به والدین گاوریلو کمک کند 2.1 میلیون پوند مورد نیاز برای درمان را جمع آوری کند.

64000؟

پیشنهاد برنده بازوبند 64000 یورو (حدود 54000 پوند) بود. مادر گاوریلو، Nevena گفت که درآمد حاصل کمک قابل توجهی به صندوق درمان آنها خواهد کرد.

وی گفت: “ما باور نمی کردیم برخی از افرادی که حتی ما را نمی شناسند … بازوبند را به حراج می گذارند و به کودک ما کمک می کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *