برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E

1 دقیقه خوانده شده
رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E

رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E

رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E – فصل 2020-21 فرمول E آخر هفته با دو مسابقه به رم می رود.

پس از شروع مسابقات در عربستان سعودی در ماه فوریه، مسابقه سوم شنبه و مسابقه چهارم روز یکشنبه برگزار می شود.

راننده هلندی Nyck de Vries هدایت این مسابقات را بر عهده دارد. سم برد (Sam Bird) بریتانیایی که در مسابقه دوم پیروز شد در جایگاه دوم است.

برد اکنون در جگوار ریسینگ – Jaguar Racing رانندگی می کند. او سال 2018 در رم برای ویرجین ریسینگ رانندگی می کرد و برنده شد.

برد، تنها راننده ای ست که در هر مسابقه فرمول E برنده شده است. او گفت: “من و هم تیمی ام، میچ ایوانز، در فصول گذشته در رم پیروز شده ایم.

مسابقات کاملاً الکتریکی دارای 24 راننده از 12 تیم است. در شش فصل پنج قهرمان مختلف وجود داشته است.

تصادف لین ماهیندرا

در این فصل هفت راننده انگلیسی در فرمول E حضور دارند. الکس لین از ماهیندرا ریسینگ پس از تصادف شدیدش در عربستان سعودی در مسابقات رم شرکت می کند. او پس از برخورد با ایوانز، ماشین او به هوا پرت شده، واژگون افتاد و مسیری را روی زمین سر خورد.

لین گفت: “این یک پایان دراماتیک بود، اما 100٪ خوب هستم و هیچ مصدومیتی ندارم. من می خواهم از تیم ماهیندرا، FIA و فرمول E تشکر کنم که اطمینان حاصل کردند اتومبیلی که من رانندگی می کنم بسیار ایمن است.

این سومین سالی است که فرمول E در خیابان های رم مسابقه می دهد. اگرچه پشت درهای بسته خواهد بود. پیست 19 پیچ و 3.385 کیلومتری که تغییر یافته، به دومین پیست طولانی تاریخ این مسابقات تبدیل می شود.

جایگاه های رانندگان پس از دو مسابقه

نیک دو وریس (هلند ، مرسدس-ای کیو) 32 امتیاز

سام برد (بریتانیا ، جگوار ریسینگ) 25 امتیاز

رابین فرینجنز (هلند ، انویژن ویرجین ریسینگ) 22 امتیاز

ادواردو مورتارا (سوئیس ، روکیت ونتوری ریسینگ) 18 امتیاز

آنتونیو فلیکس دا کوستا (پرتغال ، دی اس تچیتا) 15 امتیاز

میچ ایوانز (نیوزیلند ، جگوار ریسینگ) 15 امتیاز

رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E
رم میزبان فرمول E

مسابقات دیگر در سال 2021 کجا برگزار می شود؟

رم میزبان فصل 2020-21 فرمول E شد اما تقویم کامل 2021 هنوز تکمیل نشده است. پس از دو مسابقه در ایتالیا، دو مسابقه دیگر در والنسیا، اسپانیا (24 و 25 آوریل) برگزار می شود. برنامه های موناکو (8 مه)، مراکش، (22 مه)، و دو مسابقه در سانتیاگو، شیلی (5 و 6 ژوئن) در راه هستند.

یک بار دیگر، هواداران می توانند به راننده مورد علاقه خود با “fanboost” کمک کنند. به این صورت که اگر راننده یکی از 5 نفری باشند که بیشترین رای را کسب می کند، از افزایش قدرت در طول مسابقه بهره مند می شوند.

همچنین، “حالت حمله” جنبه تاکتیکی منحصر به فردی را برای مسابقات به ارمغان می آورد. زیرا هر راننده برای دستیابی به قدرت باید از روی سنسورها حرکت کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *