برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ درمسابقات ورزشی

1 دقیقه خوانده شده
تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ دربرنامه های ورزشی

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ دربرنامه های ورزشی

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ درمسابقات ورزشی – لیگ برتر، EFL، راگبی لیگ برتر، فرمول یک و اسب سواری انگلیس برنامه های خود را برای ادای احترام تغییر دادند. این تنظیمات به این دلیل بود تا از اختلال با مراسم تشییع جنازه شاهزاده فیلیپ در روز شنبه جلوگیری کنند.

دوک ادینبورگ روز جمعه در سن 99 سالگی درگذشت. مراسم تشییع جنازه وی ساعت 15:00 به وقت بامداد شنبه 17 آوریل در کلیسای سنت جورج، ویندزور برگزار می شود. یک دقیقه سکوت ملی ساعت 15:00 اعلام می شود.

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ دربرنامه های ورزشی
شاهزاده فیلیپ دوک ادینبورگ

 

اتحادیه فوتبال توصیه می کند هیچ بازی بین ساعت 14:45 تا 16:15 برگزار نشود. علاوه بر این، قبل از بازی ها و استفاده از بازوبندهای سیاه، باید یک دقیقه سکوت رعایت شود.

همه پرچم های ورزشگاه ومبلی و پارک سنت جورج نیز در نیمه چوب به اهتزاز در می آیند.

در بیانیه ای آمده است: “اتحادیه اروپا با اعلیحضرت ملکه ، رئیس جمهور، دوک کمبریج و خانواده سلطنتی در این دوران سخت همدردی می کند.”

ساعت های برگزاری مسابقات تغییر کرد

در لیگ برتر، بازی خانگی ولورهمپتون مقابل شفیلد یونایتد که قرار بود ساعت 15:00 آغاز شود، به ساعت 20:15 منتقل شد.

32 مسابقه که برای ساعت 15:00 در مسابقات قهرمانی، لیگ یک و لیگ دو تعیین شده است، ساعت 12:30 یا 17:30 برگزار می شود.

باشگاه ها ساعت مناسب را تعیین می کنند، و حتی روز یکشنبه را نیز یک گزینه قرار داده اند.

لیگ ملی تایید کرده است که بازی های ساعت 15:00 به 12:30 منتقل می شود.

با این حال ، نیمه نهایی جام حذفی بین چلسی و منچسترسیتی در ومبلی در ساعت 17:30 باقی خواهد ماند. دیدار رفت مرحله چهارم جام حذفی بانوان بین زنان منچستر سیتی و استون ویلا ساعت 12:00 برگزار می شود. چهار بازی برتر لیگ ایرلند نیز تعویض شده است.

فرمول یک

فرمول 1 باید از اینکه ماشین ها همزمان با مراسم تشییع جنازه دوک ادینبورگ در مسیر نباشند اطمینان حاصل می کرد. بنابر این گرند پریکس امیلیا روماگنا Emilia Romagna را تغییر داده است. بر همین اساس جلسات روز شنبه یک ساعت به جلو منتقل شده است. مسابقات انتخابی ساعت 14:00 به وقت محلی (13:00 BST) و تمرین نهایی ساعت 10:00 BST آغاز می شود.

تمرین جمعه نیز به منظور ایجاد فاصله بین جلسات طبق درخواست و بر اساس مقررات منتقل شده است. اولین جلسه یک ساعته در ساعت 10:00 و جلسه دوم ساعت 13:30 برگزار می شود.

مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی ملی اسکاتلند در آیر از 17 به 18 آوریل تغییر یافته است.

اداره اسب سواری انگلیس نیز برنامه بهار در نیوبری را به یکشنبه منتقل کرد. همچنین اعلام کرد که روزهای شنبه بین ساعت 14:45 تا 16:15 مسابقه ای برگزار نخواهد شد.

راگبی لیگ برتر زمان شروع هر چهار مسابقه خود در روز شنبه را تغییر داده است.

بازی سیل (Sale) مقابل گلوسستر و اکستر در خانه مقابل واسپس (Wasps) هر دو از ساعت 12:30 آغاز می شوند. بازی نیوکاسل مقابل بریستول و هارلکینز – ورسستر ساعت 17:00 آغاز خواهد شد.

ایرلند قرار است ساعت 14:15 درمسابقات شش ملل زنان به مصاف فرانسه برود. اگرچه این مسابقه به دلیل محدودیت های کووید احتمال کنسل شدن دارد.

هیئت کریکت انگلیس و ولز نیز از کلیه باشگاههای کریکت تفریحی خواسته است که بازی های روز شنبه تغییر کند.

در تنیس، دیدار پلی آف جام بیلی ژان کینگ انگلیس 30 دقیقه زودتر، ساعت 11:30 آغاز می شود. بین ساعت 15:00 تا 16:00 یک فاصله خواهد بود.

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ درمسابقات ورزشی اسکاتلند

در اسکاتلند، شش مسابقه دور چهارم جام اسکاتلند که در زمان تشییع جنازه برنامه ریزی شده بود، تغییر کرد. از جمله رنجرز مقابل سلتیک در ساعت 16:00، که اکنون به ساعت 15:00 روز یکشنبه تغییر یافته است.

سنت میرن در مقابل اینورنس کالدونیان جمعه شب ساعت 18:00 با مادرودول مقابل گرینوک مورتون یک ساعت بعد آغاز می شود.

کیلمارنوک مقابل مونتروسه اکنون در ساعت 11:45 روز شنبه آغاز خواهد شد. سترانرائر مقابل هایبرنیان از 12:15 شنبه به 12:15 روز یکشنبه تغییر کرده است. آبردین علیه لیوینگستون ساعت 17:30 به شنبه آورده شده است.

تاثیر مراسم شاهزاده فیلیپ دربرنامه های ورزشی
ادای احترام به دوک ادینبورگ در مسابقات اسب سواری

طبق راهنمایی های دولت انگلستان: “تصمیم در مورد ادامه مسابقات ورزشی به صلاحدید برگزارکنندگان است. ممکن است برگزارکنندگان بخواهند از بازوبندهای سیاه استفاده کنند و قبل از بازی سکوت رعایت کنند.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *