برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تمرینات گرندپری امیلیا رومانیا

1 دقیقه خوانده شده
تمرینات گرندپری امیلیا رومانیا

تمرینات گرندپری امیلیا رومانیا

تمرینات گرندپری امیلیا رومانیا – چارلز لکلرک، فراری، در پایان دومین جلسه تمرین جایزه بزرگ امیلیا رومانیا، تصادف کرد.

لکلرک  سریعترین زمان را در یک دور طی کرد، که از حد سرعت پیست بیشتر بود و آن را حذف کردند.

والتری بوتاس در تمرین 0.01 ثانیه سریعتر از لوئیس همیلتون، هم تیمی مرسدس خود بود.

میل لنگ ماشین ماکس ورستاپن از ردبول در اوایل تمرین شکست.

سریع ترین زمان بوتاس روی لاستیک های متوسط ​​و همیلتون روی لاستیک های نرم بود که از نظر تئوری سریعتر است.

بهترین دور لکلرک 0.2 ثانیه جلوتر از بوتاس بود، قبل از اینکه این دور حذف شود. او در پیراتلا از حد مجاز پیست فرمول یک عبور کرد.

بعد از تصادف، لکلرک از رادیو به تیمش گفت: “ببخشید بچه ها، من خیلی سخت فشار می آوردم”

لکلرک، به دلیل مشکل موتور نیمی از جلسه اول را از دست داد. او یکی از رانندگانی بود که به دلیل عبور از خط سفید که لبه پیست پیراتلا را نشان می دهد، دور او حذف شد. این گوشه پیچ چپ، سریع ترین قسمت پیست است.

این راننده 23 ساله گفت: روز راحتی برای من نبود اما عملکرد برای من عالی بود. ما قسمت اول (P1) را برای یک مشکل کوچک انجام ندادیم. اما ماشین حس خوبی داشت. سپس P2، بسیار رقابتی. ما دور خود را برای یک رد شدن کوچک از حاشیه در پیچ نهم از دست دادیم. مهمترین چیز این است که در مقدماتی چنین کاری نکنیم. سرعت مسابقه نیز خوب بود. سپس من اشتباه کردم و با دیوار برخورد کردم. اما بهتر است که اکنون این کار را انجام دهم تا در مسابقه اصلی. ماشین تعادل خوبی دارد و من کاملاً به ماشین اطمینان دارم بنابراین منتظر فردا هستم.”

رتبه بندی ها

پیر گاسلی از آلفا تاوری نفر سوم و پس از او کارلوس ساینز از تیم فراری چهارم شد.لکرک با لاستیک نرم خود، در رده پنجم قرار گرفت.

سرجیو پرز از ردبول زودتر از نفر دوم آلفا تاوری، یوکی تسونودا تازه کار ژاپنی رسید و ششم شد. لاندو نوریس از مک لارن پس از یوکی هشتم شد.

مرسدس در مقایسه با اولین مسابقه این فصل، که ردبول برتری آشکار داشت، قویتر به نظر می رسید.

همیلتون گفت: “تیم قطعاً بسیار سخت تلاش کرده است تا بفهمد در مسابقه گذشته که ضعف داشتیم چه اتفاقی افتاده است. اما مسیر نیز کمی بیشتر به نفع ماست. ما با یک تنظیم واقعا خوب و فقط تغییرات کوچک اینجا و آنجا شروع کردیم. اما هیچ مسئله اساسی وجود ندارد. به نظر می رسد ردبول جلسات کاملاً نامرتبی داشته اند و جالب است که فردا ببینیم سرعت آنها چقدر است.”

ورستاپن پس از از دست با رد شدن از حاشیه در گوشه دوم ریوازا دور را از دست داد و چهاردهم شد. این پایان جلسه وی بود زیرا ماشین به موقع تعمیر نشد تا دوباره به پیست برود.

 

تصادفات جلسات تمرین

این یک روز پر از حوادث بود که در این پیست سریع اتفاق افتاد. به غیر از چارلز لکرک، در جلسه اول پرز در یک سوتفاهم در موقعیت جایگیری با استبان اوکان از آلپاین برخورد کرد. پرز هر دو ماشین را از مسابقه خارج کرد.

نیکیتا مازپین تازه کار از هاس، در دور اول جلسه به دور خود چرخید و سپس در پایان تصادف کرد. هر دو این اتفاق در ریوازا بود.

هاس برای احتیاط بین دو جلسه تمرین جعبه دنده این راننده روسی را عوض کرد. به این معنی که او 20 دقیقه اول جلسه را از دست داد. هنگامی که دوباره به پیست پیوست شکایت کرد که ماشین فاقد قدرت است و گفت مثل رانندگی روی یخ است.

نمایی از مسیر مسابقه

تمرینات گرندپریکس امیلیا رومانیا
تمرینات گرندپری امیلیا رومانیا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *