برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

کمبودهای مرسدس در مسابقات انتخابی

1 دقیقه خوانده شده
کمبودهای مرسدس در مسابقات انتخابی

کمبودهای مرسدس در مسابقات انتخابی

کمبودهای مرسدس در مسابقات انتخابی – با اینکه لوئیس همیلتون در گرند پری امیلیا رومانیا 99 امین موقعیت قطب خود را گرفت اما ماشین هنوز کمبودهایی دارد. به گفته رئیس تیم مرسدس فرمول یک توتو وولف، ماشین هنوز نقص هایی دارد.

همیلتون، سرجیو پرز و ماکس ورستاپن از ردبول هر سه با یک دهم ثانیه از هم در مسابقات انتخابی از خط رد شدند. همیلتون در قطب از پرز 0.035 ثانیه فاصله و از ورشتاپن فقط 0.052 ثانیه عقب تر بود.

ولف تردید ندارد که مرسدس در حال حاضر دومین اتومبیل سریع در مسابقات فرمول یک را دارد.

ولف بعد از مسابقه در ایمولا گفت: “ما هنوز با نقص ماشین مواجه هستیم. در نهایت در موقعیت قطب قرار گرفتیم. اما اگر مکس یک دور بدون اشتباه داشته باشد، ما احتمالاً دو و نیم و شاید هم سه دهم ثانیه عقب خواهیم افتاد. و این به سادگی همان چیزی است که در حال حاضر روی آن متمرکز هستیم. کم کم متوجه این موضوع می شویم. و طبق اطلاعات تئوری ما یك ماشین و یک واحد قدرت متناسب که بتواند با ردبول-هوندا برابری کند کم داریم.”

مرسدس طبق معمول در جایگاه اول مسابقات قهرمانی رانندگان و سازندگان

مرسدس با وجود مشکل در دور انتخابی، طبق معمول در جایگاه اول مسابقات قهرمانی رانندگان و سازندگان قرار دارد. همیلتون با یک امتیاز بالاتر از ورستاپن گرفت. در حالی که مرسدس در اختلاف تیم ها هفت امتیاز از ردبول بالاتر است.

وولف گفت که با سرعت مرسدس W12 در ایمولا تحت تاثیر قرار گرفته است. این ماشین به همیلتون اجازه داد پس از لیز خوردن در ماسه ها و نزول به جایگاه نهم، بتواند به مبارزه ادامه دهد. او توانست از جایگاه نهم خود را به دومی برساند. وولف: در کل مسابقه میتوان گفت ما سرعت بالاتری نسبت به ردبول در ایمولا داشت.

وولف گفت: ما در مسابقات قهرمانی با سریعترین دور در ایمولا قهرمان شدیم. آنچه در واقع به آن یک پوشش نقره ای یا معنای مثبت می بخشد این است که به نظر می رسد ماشین مسابقه ای خیلی سریعی داریم. وی افزود: ما در بحرین نیز چنین چیزی را داشتیم و امروز می گویم سریعترین ماشین. اکنون فقط باید عملکرد خود در مسابقات انتخابی فرمول یک پرتقال را برنامه ریزی کنیم.

در دور سوم مسابقات فصلی به نظر می رسد یک نبرد بین ورستاپن و همیلتون باشد. این رقابت ها در آخر هفته برگزار می شود. این دو نفره در گرند پری پرتغال در پورتیمائو به مصاف هم می روند. در آن مسیر مسابقه، همیلتون رکورد شکنی 92 امین پیروزی خود را در سال 2020 داشت. که در آن زمان ورستاپن نفر سوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *