برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول

1 دقیقه خوانده شده
رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول – لوئیس همیلتون با گذشتن از ماکس ورستاپن از ردبول در انتخابی جایزه بزرگ اسپانیا، یکصدمین موقعیت پول خود را به دست آورد.

همیلتون 0.036 ثانیه سریعتر از ورستاپن و او 0.096 ثانیه جلوتر از مرسدس دوم والتری بوتاس بود. چارلز لکلرک از فراری در آخرین فرار یکی از دورهای ستاره ای خود را نشان داد تا چهارمی را از استبان اوکان بگیرد. کارلوس ساینز در رده ششم قرار داشت و از دانیل ریکیاردو مک لارن پیش بود. دومین ردبول سرجیو پرز در رده هشتم، و لندو نوریس از مک لارن و فرناندو آلونسو از آلپ به دنبال او جزو ده راننده برتر قرار گرفتند.

لوئیس همیلتون گفت که او به این لحظه افتخار می کند. او گفت : واقعاً این یک اتفاق عظیم است. بسیار هیجان زده هستم و احساس شگفت انگیزی دارم.

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول
لوئیس همیلتون: بسیار هیجان زده هستم

همیلتون همیشه گفته است که او به آمار و ارقام اهمیتی نمی دهد. جای تعجب نیست راننده مرسدس تقریباً در بالای تمام لیست های آماری F1 قرار دارد. اما در این لیست تعداد اعداد او به مراتب بزرگتر از سایرین است.

همیلتون در حال حضم اتفاقی است که در بارسلونا-کاتالونیا انجام شد.مرد موفق بعدی در تاریخ F1 مایکل شوماخر است. وی در دوران حرفه ای خود 68 موقعیت پول را کسب کرد.

موقعیت 100 ام پول

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول – او گفت: ” 100 چیزی است که … فکر نمی کنم کسی، به خصوص من، فکر می کرد که هیچ وقت به آن عدد خواهم رسید. اما وقتی به آن فکر می کنم ، فقط به همه افرادی که به من کمک کرده اند تا به آنجا برسم فکر می کنم. این تیم شگفت انگیزی از مردان و زنان باور نکردنی در کارخانه هستند. سفری که ما در این سالها طی کرده ایم بسیار چشمگیر و لذت بخش بوده است.”

ورستاپن گفت: “هر دو دور بسیار خوب بودند. دومین مسابقه کمی بدتر بود اما دومین بار در اینجا در این مسیر امروز بسیار خوب است. ما می دانیم که شکست دادن آنها در اینجا دشوار است برای این رقابت می توانم بسیار خوشحال باشم.”

موقعیت های پول نوید یک مسابقه جذاب دیگر بین همیلتون و ورستاپن است.

کارنامه همیلتون تا زمانی که وارد مرسدس شود قابل پیش بینی نبود. او با موفق ترین مرد تاریخ فرمول یک مایکل شوماخر، 32 پول فاصله دارد.

رکورد همیلتون با صدمین موقعیت پول
اختلاف همیلتون با برترین مردان فرمول یک

بقیه رانندگان چه کردند؟

لکلرک با 0.12 ثانیه از ساینز پیش افتاد. اوکان نیز از هم تیمی خود آلونسو پیشی گرفت. ریکیاردو برای اولین بار در این فصل از نوریس پیشی گرفت. لنس استرول در استون مارتین یازدهم شد. هم تیمی او سباستین وتل با 0.1 ثانیه عقب تر سیزدهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *