برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تقلای ایوانز درمسابقات موناکو فرمول ای

1 دقیقه خوانده شده
تقلای ایوانز درمسابقات موناکو فرمول ای

تقلای ایوانز درمسابقات موناکو فرمول ای

تقلای ایوانز درمسابقات موناکو فرمول ای – میچ ایوانز از جگوار ریسینگ خیلی نزدیک بود در دور 7 به اولین پیروزی در خیابان های مونت کارلو و افتتاحیه مسابقات قهرمانی جهان فرمول ای فیا ABB 2020/21 برسد. اما این کیوی موفق به کسب جایگاه سوم و جایزه نقره ای شد.

آنتونیو فلیکس دا کوستا (DS TECHEETAH) از مزیت انرژی خود بیشترین استفاده را کرد . او به طرز زیبایی با این انرژی از کیوی گذشت.

ایوانز پس از تماس با ژان اریک ورن (DS TECHEETAH) در اواسط مسابقه، به نهم سقوط کرد.

اوانز در تلاش برای پیشی گرفتن از بقیه رقبا و رسیدن به جایگاه های جلوتر بود. او گفت: این خیلی دردناک است که ببینم به دلیل استفاده نابه جا از دکمه  ATTACK MODE نتوانستم بعد انرژی لازم را داشته باشم. می دانستم که تنها همان فرصت من برای پیشی گرفتن از آنها بود. دو دقیقه فرصت داشتم. در پیچ اول رابین فرینز را گرفتم. آنتونیو فلیکس دا کوستا را در پیچ سوم گرفتم که بعد در مسیر جبران کرد. با توجه به موقعیتم در مسابقه فکر کردم به پیشروی ادامه دهم. اما آنتونیو خیلی قوی بود و باید انرژی بیشتری مصرف می کردم تا پا به پای او برسم. می دانستم که این مسئله تلاش برای به تأخیر انداختن است اما متأسفانه نمی توانستم کاری کنم.

دیر تصمیم گرفتم

صادقانه بگویم: مسابقه کمی درهم بود. من با ژان اریک ورن هم چرخ شدم و از نظر انرژی و وقت گذاشتن بسیار خوب عمل کردم. سپس او آخرین حرکت لحظه آخری را روی من انجام داد. واقعاً ناجور بود و موقعیت خیلی تنگ بود. او تا نیمه کنار من بود، سپس او مرا طوری گرفت که مطمئن نبودم آیا باید مکان را پس بدهم یا نه. خیلی دیر تصمیم گرفتم، سه چهار دور بعد، و این مرا از بقیه بچه های سرگروه عقب انداخت. این بدان معنی بود که در حالت حمله دوم، مجبور شدم مقدار زیادی انرژی مصرف کنم تا به آنها برسم. به خصوص چون موناکو است – همه می خواهند برنده شوند و رقابت بالاست. در آخر متاسفانه من نصف دور انرژی کم آوردم.

تقلای ایوانز درمسابقات موناکو فرمول ای
مسابقات موناکو فرمول ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *