برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تمدید چندساله قرارداد نوریس با مکلارن

1 دقیقه خوانده شده
تمدید چندساله قرارداد نوریس با مکلارن

تمدید چندساله قرارداد نوریس با مکلارن

تمدید چندساله قرارداد نوریس با مکلارن – نوریس 21 ساله، سال 2019 اولین رانندگی خود را با ماشین مکلارن انجام داد. از آن زمان موفق به کسب دو مقام برتر برای تیم شده است. آخرین بار در آوریل مسابقات جایزه بزرگ امیلیا رومانیا سوم شد.

قرار بود قرارداد مکلارن این جوان انگلیسی در پایان سال به پایان برسد. این تیم روز چهارشنبه پیش از گرندپری موناکو اعلام کرد که یک قرارداد چند ساله جدید نوشته است.

این قرارداد باعث می شود که نوریس برای 2022 و بعد از آن در مکلارن فرمول یک باقی بماند.

نوریس با هفت بار برنده جایزه بزرگ دانیل ریکیاردو برای فصل 2021 همراه است. قرارداد این راننده استرالیایی تا پایان رقابت های 2023 ادامه دارد.

اینجا عضوی از خانواده هستم

نوریس گفت: احساس می کنم اینجا عضوی از خانواده هستم. نمی توانم تصور کنم که مرحله بعدی کارم را در جای دیگری شروع کنم. تعهد من به مکلارن روشن است. هدف من پیروزی در مسابقات و قهرمان شدن در مسابقات جهانی فرمول 1 است. من می خواهم این کار را با این تیم انجام دهم.

آندریاس سیدل، مدیر تیم مکلارن گفت تصمیم تمدید قرارداد نوریس با توجه به عملکرد وی از زمان حضور در F1 بسیار راحت بود.

نوریس ابتدا در سال 2017 به برنامه راننده جوان مکلارن پیوست. این موضوع قبل از اینکه به عنوان نایب قهرمانی در F2 برسد اتفاق افتاد.

نوریس اولین پودیوم خود را در گرندپری سال گذشته اتریش به دست آورد. او به مکلارن کمک کرد تا در مسابقات سازندگان سوم شود.

زک براون، مدیر عامل مکلارن ریسینگ گفت: “من از تمدید توافقنامه خود با لاندو برای سال 2022 و بعد از آن خوشحالم. او در بازگشت فرم ما در مکلارن نقش مهمی داشته است. ما به رشد او از زمان شروع كار با ما در سال 2017 افتخار می كنیم. لاندو یکی از درخشان ترین استعدادها در مسابقات فرمول 1 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *