برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

دومین پیروزی تیم روزنبرگ اکستریم ای

1 دقیقه خوانده شده
دومین پیروزی تیم روزنبرگ اکستریم ای

دومین پیروزی تیم روزنبرگ اکستریم ای

دومین پیروزی تیم روزنبرگ اکستریم ای – یوهان کریستوفرسون و مولی تیلور، هم تیمی های روزنبرگ اکس ریسینگ بار دیگر در دومین رویداد Extreme E در لاک رز، داکار، سنگال مقام اول را کسب کردند. آنها اولین جایزه گرندپری اقیانوس را از آن خود کردند.

مسابقات اقیانوس رقابت تنگاتنگی بود که با بازگشت ولاس ریسینگ هیجان انگیز شده بود. کایل لدوس عنوان بخش سوپر را به خود اختصاص داد. او سریع ترین زمان را حتی جلوتر از سباستین لئوب از اکس44 داشت.

نیکو روزبرگ، بنیانگذار و مدیرعامل روزنبرگ اکس ریسینگ، گفت: “من خیلی خوشحالم که تیم ما برای دومین بار در اکستریم ای پیروز شد. دو از دو!

نباید این چالش را دست کم گرفت. این بسیار دشوار است زیرا هیچ کس واقعاً اتومبیل ها را به درستی درک نمی کند. فرصتی برای آزمایش آنها ندارید. بنابراین، باید حدس بزنید و کشف کنید. این یک تلاش شگفت انگیز تیمی بوده است، ما فقط آن را در آخر هفته ادامه دادیم. همچنین خیلی جالب است که امروز این مولی است که در فینال جادو کرد.

قالب مسابقه در اینجا در حال توسعه پیدا کردن است اما هنوز در مراحل اولیه به سر می برد. این مسابقات بسیار جذاب به یک نمایش فوق العاده تبدیل خواهد شد. به یاد داشته باشید، هیچ کس قبلاً چنین کاری نکرده است. باید ذهنیت باز داشته باشید و بپذیرید که هر بار یاد خواهید گرفت و این موضوع مسابقات را بیشتر هیجان انگیز می کند.

نمی توانم شادتر باشم

من این قهرمانی را در نقش مدیر تیم دوست دارم. به هر حال، ما دو راننده عالی داریم که عملکرد بهتری دارند. نمی توانم شادتر باشم! ​​

کریستینا گوتیررس در اتومبیل X44 نیز با ماشین آراکس آر تصادف کرد که پایان آنها برای این دوره مسابقات شد. این حادثه یادآور جدال قهرمان مسابقات جهانی فرمول 1 در سال 2016 بود.

پرچم قرمز برای خارج کردن اتومبیل های از کار افتاده نشان داده شد.

کریستوفرسون بعد از شروع مجدد مسابقه توانست جیمی چادویک را با برتری 15 ثانیه پشت سر بگذارد. او با این موفقیت روزنبرگ اکس ریسینگ را برای بار دوم به قهرمانی رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *