برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

درخواست تصمیم گیری راسل از مرسدس

درخواست تصمیم گیری راسل از مرسدس

درخواست تصمیم گیری راسل از مرسدس

 

درخواست تصمیم گیری راسل از مرسدس – این راننده ویلیامز به شدت به دنبال انتقال به تیم پیکان سیاه است.مرسدس از سال 2017 تا سال 2022 او را در برنامه نوجوانان خود قرار داده بود.

اگر راسل به مرسدس می پیوست، احتمالاً به عنوان هم تیمی لوئیس همیلتون، با ترک والتری بوتاس از تیم انجام می شود. یا اگر قهرمان جهان تصمیم به بازنشستگی یا خروج از تیم در پایان یک سال خود بگیرد به جای همیلتون می پیوندد.

همیلتون در مورد ادامه با مرسدس بعد از امسال گفته است “عالی است که قبل از تعطیلات همه چیز را در جای خود قرار دهیم”.

راسل گفت: اما صادقانه بگویم، من واقعاً موضوع را با کسی مطرح نمی کنم – با مرسدس یا با ویلیامز. چون من اینجا فقط به کارم متمرکز شده ام. و می دانم که اگر در حد توان خود عمل کنم خودم را می توانم نشان دهم. مسابقه در بحرین به من فرصتی بی نظیر داد تا تقریباً آن را ثابت کنم. در حالی که، قبل از آن، همیشه یک ناشناخته کوچک بودم. بنابراین، واقعاً موضوع را اصرار نمی کنم. فقط از هر مسابقه می برم. اما من فکر می کنم واقعاً هیجان انگیز است که لوئیس آشکارا در مورد دو سال آینده صحبت کرده است. و واضح است که او هنوز هم در سطح فوق العاده بالایی عملکرد دارد.

من فکر می کنم اگر بخواهد ادامه دهد برای این ورزش و مرسدس شگفت آور خواهد بود. و بدیهی است که شما به عنوان راننده جوان می خواهید با بهترین ها باشید. و لوئیس بهترین است.

مرسدس مدیر جرج راسل است

“اما من فکر می کنم همانطور که مرسدس من را مدیریت می کند، بهترین ها را برای حرفه من می خواهند. از این نظر آنها در موقعیت منحصر به فردی قرار دارند. اگر آنها باور کنند که من لیاقت این فرصت را دارم آنجا خواهم بود. اگر آنها باور نکنند که من لیاقت مرسدس را دارم، پس جایی برای من پیدا می کنند که بتوانم به پیشرفت خود ادامه دهم. اما احساس می کنم آماده هستم تا برای قهرمانی های جهان و پیروزی ها بجنگم.

بنابراین می خواهم در اتومبیلی باشم که به من فرصت برنده شدن در مسابقات را می دهد. چون من تمام دوران شغلی خود را برای رسیدن به فرمول یک نجنگیدم که اینجا برای پانزدهم و شانزدهم شدن تلاش کنم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *