برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان

1 دقیقه خوانده شده
نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان

نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان

نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان – مرسدس بعد از بدترين آخر هفته فصل خود به آذربايجان وارد شد. انها پيش بينی یم کرند پری دشوار ديگر را خواهند داشت.

آیا ردبول در موقعیتی است که بتواند از فرصت مشکلات مرسدس در خیابان های باکو استفاده کند؟ فراری که به عنوان مدعی پیروزی در موناکو ظهور کرد، چه می شود؟

 

1. ردبول با بالا رسیدن پرز مسابقه را در دست گرفت

ماکس ورستاپن هنگامی که روز پنجشنبه در آذربایجان با رسانه ها گپ زد، روحیه خوش بینانه ای داشت. او پیش بینی می کند یک آخر هفته قوی داشته باشد. این خوش بینی بر اساس تمرین روز جمعه کاملاً بنیادی بود. او و هم تیمی اش سرجیو پرز مکان های اولی را جارو کردند.

این یک گام عظیم رو به جلو برای پرز است و او را برای سکوی اول گرند پری آذربایجان کاندید می کند.

در جدول های زمانی، آنها یک ثانیه از مرسدس فاصله گرفتند. وقتی تیم داده های ما با در نظر گرفتن انواع فاکتورها مانند بارهای سوخت ، اعداد را خرد کرد ، این شکاف به 0.58 ثانیه کاهش می یابد (همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید). اما این هنوز هم یک برتری چشمگیر نسبت به رقبای اصلی آنها در مسابقات مقدماتی است.

با دیدن شبیه سازی های مسابقه مرسدس فقط 0.07 ثانیه در هر دور کندتر است. با این حال، ردبول ممکن است به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشد تا بتواند با لاستیک مدیوم صعود کند. بنابراین می تواند مسابقه را با آن لاستیک آغاز کند. مرسدس ممکن است از چنین امکانی برخوردار نباشد.

2- مرسدس در گرند پری آذربایجان هم عقب ماند

رئیس مرسدس بنز Toto Wolff هنگام بیرون آمدن از گاراژ پس از تمرین دوم، مانند یک انسان خوشحال به نظر نمی رسید. چه کسی می تواند او را سرزنش کند؟ او عادت ندارد که ماشین هایش را به ترتیب یک و دو ثانیه خارج از سرعت ببیند.

آندرو شوولین، رئیس کنار پیست آنها، تمرین را “بدترین جمعه” توصیف کرد. مرسدس تلاش می کرد تا لاستیک را در موناکو به دمای هوا برساند. این مسئله یک بار دیگر در باکو مسئله ساز شد. والتری بوتاس گفت که برای گرم کردن لاستیک به دورهای بیشتری احتیاج دارد.

مرسدس بارها و بارها نشان داده است که می تواند از یک جمعه ضعیف سربلند خارج شود. اما به ندرت مجبور شده است که از این عقب خود را به جلو برساند. با این اوصاف با سرعت مسابقه ای که دارند، در پیستی که امکان سبقت وجود دارد، می توانند این ضرر را جبران کنند.

 

3- فراری بار دیگر خود را نشان داد

فراری پس از تعطیلات آخر هفته خیره کننده در موناکو و کسب مقام دوم در مسابقه، امتیاز خود را برای باکو بالا برد.

آنها با عملکرد روز جمعه خود راضی نبودند. زیرا کارلوس ساینز روز را با 0.128 ثانیه کندتر از پرز در P3 و لکرک در مکان چهارم به پایان رساند.

نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان
فراری باز هم خود را صدر جدول رساند

4- مک لارن بسیار آماده به نظر می رسد

لاندو نوریس گفت ردبول و فراری پس از تمرین جمعه از ما موفق تر بودند. اما کاملا ما به ماشین ها اطمینان داریم.

دانیل ریکیاردو روز سخت تری را از نظر زمان دور کامل تجربه کرد. اما جمعه بیشتر یک مأموریت حقیقت یاب بود که به او کمک کرد خود را با رانندگی با این اتومبیل سازگار کند.

5- آلفاتائوری و آلپاین برای یک رقابت خوب در گرند پری آذربایجان آماده اند

خط میانی در فرمول 1 گرند پری آذربایجان بسیار نزدیک است. روز جمعه، شش تیم مختلف در هشت راننده برتر بودند و هیچ یک از آنها مرسدس نبود. پیر گسلی توانست در جایگاه های پنجم و ششم تمرینات را به پایان برساند.

البته که خیلی از استراتژی مسابقه به نحوه استفاده از لاستیک های نرم و مدیوم بستگی دارد.

نکته هایی راجع به تمرینات گرند پری آذربایجان
فرمول یک – گرند پری آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *