برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مک لارن به مسابقات اکستریم ای 2022 می پیوندد

1 دقیقه خوانده شده
مک لارن به مسابقات اکستریم ای 2022 می پیوندد

مک لارن به مسابقات اکستریم ای 2022 می پیوندد

مک لارن در اکستریم ای – بر اساس منابع بُرد24، شرکت مک لارن حضور خود در مسابقات اتومبیلرانی را گسترش می دهد. آنها در مسابقات اکستریم ای سال 2022 با ماشین های کاملا الکتریکی شرکت خواهند کرد.

لوئیس همیلتون از زمان شروع مسابقات اکستریم ای با تیم خود به نام X44 شرکت داشته است. مک لارن نیز تصمیم گرفت پا به پای این هفت بار قهرمان جهان، امسال در این مسابقات آفرود حضور پیدا کند.

طبق تاریخچه این شرکت، آنها در تعداد زیادی از مسابقات اتومبیلرانی شرکت داشتند. از جمله این مسابقات می توان به مسابقات فرمول یک، Can-Am، ایندی کار یا لمان اشاره کرد. باید توجه داشته باشیم که مک لارن تا همین اواخر بیشتر روی مسابقات فرمول یک تمرکز داشت.

تیم مک لارن در هر پنج مسابقه اکستریم ای قهرمانی جهانی شرکت خواهد کرد. آنها اهداف خود و اکستریم ای را بررسی کردند و کاملا مشابه هم بودند. بر همین اساس تصمیم ورود به اکستریم ای گرفته شد. اهدافی که شامل کاهش کربن، بازیافت، استفاده مجدد و از بین بردن زباله ها را در اهداف اصلی خود قرار می دهد.

Extreme E تأثیر تغییرات آب و هوایی را در برخی از دورافتاده ترین محیط های جهان پررنگ می کند. استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی برای آینده ای با درصد کربن پایین تر را ترویج می کند.

الخاندرو آگاگ مدیر مسابقات اکستریم ای

الخاندرو آگاگ، بنیانگذار و مدیر عامل برنامه اکستریم ای، گفت: “ماموریت Extreme E استفاده از ورزش برای ایجاد آگاهی در نوآوری های فن آوری پاک است. مک لارن نماد بالاترین سطح نوآوری در مسابقات و خودرو سازی است. وجود آنها تأییدی بر تاثیر آنچه در دو مسابقه اول فصل ارائه دادیم است. از حضور مک لارن و زاک بسیار خوشحالیم. بی صبرانه منتظر دیدن عملکرد آنها در آفرود و خارج از پیست هستیم. فصل دوم مسابقات اکستریم ای بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

مک لارن به مسابقات اکستریم ای 2022 می پیوندد
مسابقات اکستریم ای

 

زاک براون مدیر عامل مک لارن

زاك براون، مدیر عامل مك لارن ریسینگ، اظهار داشت: “از لحظه آغاز مسابقات اکستریم ای ما سری عملکرد آنها را با دقت دنبال می كنیم. توجه ما بلافاصله به قالب نوآورانه این پلت فرم اتومبیلرانی الکتریکی جلب شد. به ویژه اولویت های مشابه آنها با ما برای سرعت بخشیدن به برنامه های کربن زدایی، کاهش ضایعات، تنوع و برابری است. از ابتدا، از نوآوری هراسی نداشتیم. ما در برابر نام های بزرگی قرار خواهیم گرفت که از مسابقات فرمول یک و ایندی کار با آنها آشنا هستیم. مانند همه مسابقاتی که در آن رقابت می کنیم، هدف ما پیروزی است. ”

اکستریم ای با هدف به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی ما انسانها این سری مسابقات را افتتاح کرد. مسابقه در مکان هایی که قبلاً آسیب دیده یا تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند، به افزایش آگاهی کمک می کند. طرفداران اتومبیلرانی را به قلب پر رنگ ترین مسائل زیست محیطی پیش روی کره زمین می برد. همزمان این مجموعه از برابری و تنوع برخوردار است و هر تیم یک راننده مرد و یک زن دارد.

مک لارن با استفاده از پرسنل موجود خارج از برنامه فرمول یک و منابع تخصصی دیگر اداره خواهد شد. مانند همه تیم ها، مک لارن ریسینگ در هر مسابقه به چهار مکانیک و یک مهندس برای ماشین و دو راننده آن محدود می شود.

مک لارن به مسابقات اکستریم ای 2022 می پیوندد
زاک براون مدیر عامل مک لارن

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *