برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

لوئیس همیلتون در انتخابی فرانسه دوم شد

لوئیس همیلتون در انتخابی فرانسه دوم شد

لوئیس همیلتون در انتخابی فرانسه دوم شد

لوئیس همیلتون در انتخابی فرانسه دوم شد – پیست پول ریکارد در مسابقات گذشته برای ردبول خوشایند نبود. اما در مقدماتی فرانسه مکس ورستاپن توانست موقعیت پول را کسب کند تا همیلتون در این رقابت دوم شود.

مسیر فرانسه در سال 2018 به تقویم فرمول یک بازگشت و مرسدس تا الان هر سال درخشید. هر بار همیلتون موقعیت پول را کسب کرده بود و به دنبال آن به پیروزی رسیده بود. اما این بار ردبول موقعیت پول را گرفت.

ورستاپن در تمرین سوم از همیلتون سریع تر بود. لوئیس همیلتون در این رقابت دوم شد و پشت سر او والتری بوتاس به جایگاه سومی رسید. بوتاس بعد از دو گرندپری سخت در موناکو و آذربایجان عملکرد خود را بهبود بخشیده است. سرجیو پرز جایگاه چهارم را گرفت و به دنبال او کارلوس ساینز از فراری جایگاه پنجم رسید. پیر گسلی با جایگاه ششم خود به تماشاگران فرانسوی لبخند هدیه کرد. با این حال چارلز لکرک که در دو گرندپری قبلی موقعیت پول را داشت، تنها توانست جایگاه هفتم را کسب کند. این اولین باری بود که هم تیمی اش از او پیشی گرفت.

این انتخابی به جز لوئیس همیلتون، یک روز سخت برای مک لارن نیز رقم خورد. لاندو نوریس هشتم و دنیل ریکیاردو جایگاه دهم را گرفت. این دو هم تیمی توسط فرناندو آلونسو از هم جدا شدند تا آلونسو به جایگاه نهم برسد. هم تیمی آلونسو هم به دنبال ریکیاردو به جایگاه یازدهم رسید.

لوئیس همیلتون و رقابت مرسدس و ردبول

تغییرات اخیر در ماشین های مرسدس در انتخابی به نظر موثر بودند. لوئیس همیلتون توانست از هم تیمی خودش بوتاس سبقت بگیرد و به جایگاه دوم برسد. اما همچنان او نتوانست فاصله خود با ورستاپن را از بین ببرد. این مسیری که همیشه یک گرندپری خوشحال کننده برای مرسدس بود این بار شوکه کننده بود.

لوئیس همیلتون گفت فاصله آنها با مرسدس بیشتر از آن چیزی است که فکر می کردند. ردبول در مسابقه های اخیر خیلی سریع تر بودند. بوتاس و من تلاش خود را می کنیم اما آنها یک پکیج خیلی قوی دارند. خیلی جایگاه اول نزدیکیم. فکر کنم امروز ورستاپن و ردبول در مسیر مستقیم خیلی ما را تحت فشار قرار دادند. از نظر ذهنی این آخر هفته خیلی سختی است. به همراه تیم مرسدس در تلاشیم که وضعیت ماشین ها خوشحال کننده باشد. تغییرات زیادی از تمرین اول تا الان انجام دادیم. اما به نظر میرسد که هنوز پشت سر ردبول هستیم. در نهایت ده دقیقه قبل از انتخابی تغییراتی انجام دادیم که فقط بررسی کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد. در کل وضعیت ماشین ها بهتر بود و فکر میکنم کماکان ردبول سریع تر از مرسدس خواهد بود.

لوئیس همیلتون در انتخابی فرانسه دوم شد
لوئیس همیلتون در گرندپری فرانسه 

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *