برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

کریستین هورنر از عملکرد ردبول خوشحال است

1 دقیقه خوانده شده
کریستین هورنر از عملکرد ردبول خوشحال است

کریستین هورنر از عملکرد ردبول خوشحال است

کریستین هورنر عملکرد ردبول را یک پیشرفت عالی نسبت به مرسدس می بیند. بعد از اینکه تیم او چهارمین پیروزی پیاپی خود را در گرندپری اتریش گرفت، گفت ” با همین فرمان ادامه دهید”.

تست های قبل از شروع فصل نشان داد که مرسدس به راحتی این فصل فرمول یک را نیز برنده خواهد بود. این موضوع در سه گرندپری اول مصداق داشت. اما بهبود عملکرد ردبول شروع شد و در چهار گرندپری اخیر از موناکو تا الان دیده می شود. هورنر مشتاق است که موفقیت بیشتر تیم را در پیست خودی ببیند. در حال حاضر تیم سازنده مرسدس 40 امتیاز از سازنده ردبول عقب افتاده اند.

بعد از پیروزی مکس ورستاپن در گرندپری اتریش، هورنر گفت: ما باید همه چیز را پله پله پیش ببریم. این پیروزی اولیل پیروزی پیاپی او در موقیعت پول و گرندپری بود. تیم خیلی عالی عمل می کند. فکر کنم مکس با پختگی خاصی رانندگی می کند. ما باید همین فرمان را به آرامی ادامه دهیم.

گرندپری اتریش مشخص ترین نقطه قوت ما بود. ما کنترل مسابقه را نسبت به مرسدس در دست گرفتیم. اولین موقعیت پول و پیروزی در گرندپری را در اینجا داشتیم.

کریستین هورنر به توقف توسعه ماشین های مرسدس مشکوک است

هورنر در همین راستا گفته ی توتو وولف را نیز زیر سوال برد. روز قبل توتو وولف اعلام کرد که مرسدس توسعه ماشین های W12 را برای این فصل متوقف کرده است. این چیزی است که رئیس تکنیکال مرسدس، جیمز الیسون، نیز گفت شک دارد که کامل این موضوع متوقف باشد. الیسون گفت تیم مرسدس مشغول کار روی تعداد معقولی از گزینه های تاثیرگذار در سرعت ماشین ها است.

هورنر گفت کارهای تیم مرسدس مربوط به خود تیمشان است. ما نیز کاملا متمرکز روی پیشرفت ماشین های خود هستیم. اما ما می دانیم که وولف دوست دارد حواس همه را به جایی دیگر پرت کند. پس من باور نمی کنم که آنها بقیه فصل امسال را بدون اضافه کردن هیچ قطعه ای به ماشین W12 ادامه دهند.

اما همانطور که گفتم، ما روی کار خود بسیار متمرکز خواهیم بود. ما هم این فصل و هم فصل بعدی را در نظر گرفتیم. اما این به این معنی است که باید بیشتر و سخت تر تلاش کنیم.

کریستین هورنر از عملکرد ردبول خوشحال است
ردبول برای اولین بار چهار بار پیاپی به پیروزی رسید

 

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *