برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

قرارداد همیلتون با مرسدس 2 ساله تمدید شد

قرارداد همیلتون با مرسدس 2 ساله تمدید شد

قرارداد همیلتون با مرسدس 2 ساله تمدید شد

قرارداد همیلتون او را دو سال دیگر در مرسدس ماندگار کرد. این بریتانیایی 36 ساله، شش عنوان قهرمانی خود را از 2012 به بعد با تیم مرسدس گرفته است. این فصل او به دنبال شکستن رکورد خود و رسیدن به هشتمین عنوان قهرمانی جهان است. اما در حال حاضر مکس ورستاپن در جدول امتیازات از او بالاتر است.

این اولین بار است که همیلتون به این زودی با مرسدس قرارداد امضا کرده است. برخلاف قرارداد 2020 آنها که زمان زیادی به مذاکره گذشت، برای این قرارداد خیلی زود به تفاهم رسیدند. قبل از توافق برای قرارداد قبلی، همه گیری کرونا شد و همیلتون و توتو وولف هردو به این ویروس مبتلا شدند. به همین دلیل مذاکرات به تعطیلات بین فصلی منتقل شد.

او از اول فصل گفته بود که تصمیمش به ماندن در مرسدس برای بیشتر از یک سال است. لوئیس از ماه می شروع به مذاکرات با توتو کرد. آنها در 2 ماه به توافق رسیدند و امروز قرارداد دوساله تمدید شد. به دلیل همه گیری کرونا در قرارداد قبلی او با کاهش حقوق مواجه شد. در قرارداد جدید درآمد او به زمان قبل از کرونا برگشت و دوباره 40 میلیون پوند شد.

راننده ای بهتر از لوئیس برای ما وجود ندارد

بعد از امضای قرارداد همیلتون، توتو وولف گفت: ما در سال 2022 با قوانین جدید فرمول یک رو به رو هستیم. هیچ راننده ای بهتر از لوئیس برای تیم ما وجود ندارد. مقام های قهرمانی او گویای همه چیز است. با تجربه و سرعتی که او دارد، در حال حاضر در اوج قدرتش است. من همیشه گفتم تا زمانی که لوئیس هیجان مسابقه داشته باشد، هر چقدر که می خواهد می تواند در تیم باشد.

مرسدس از سال 2014 به مرسدس پیوست. هم تیمی او نیکو روزنبرگ تنها راننده ای است که از آن زمان عنوان قهرمانی رانندگان را گرفته است. همیلتون رکورد 100 موقعیت پول داشته و 98 گرندپری را نیز برنده شده است. او قصد دارد رکورد مایکل شوماخر را رد کند و هشتمین عنوان را کسب کند. اما امسال او با مکس ورستاپن، یک رقیب سرسخت از ردبول مواجه است.

هنوز هیچ حرفی از اینکه افشای هویت هم تیمی همیلتون برای فصل بعدی نیست. کاندید های این موقعیت هم تیمی کنونی او والتری بوتاس و راننده ویلیامز جورج راسل هستند.

قرارداد همیلتون با مرسدس 2 ساله تمدید شد
همیلتون تا هر زمانی بخواهد می تواند در مرسدس بماند

 

 گرندپری اتریش

لوئیس همیلتون در تمرین دوم نفر اول بود و امیدوار است که بتواند این بار به ردبول برسد. در این تمرین والتری بوتاس با فاصله زمانی 0.189 ثانیه پشت سر او و مکس ورستاپن با 0.217 ثنیه در جایگاه سوم قرار گرفتند.

ورستاپن در حال حاضر 18 امتیاز بالاتر از همیلتون است. رانندگان استون مارتین، لنس استرول و سباستین وتل به جایگاه های چهارم و پنجم رسیدند.

عملکرد همیلتون برای اینکه بدانیم در مسابقه اصلی مقابل ورستاپن پیروز می شود، قانع کننده نبود. اما این موضوع را هم در نظر بگیریم که تنها یک هفته پیش ورستاپن با اختلاف 35 ثانیه با همیلتون در همین مسیر به پیروزی رسید.

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *