برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

تعیین خط گرندپری اتریش – مکس ورستاپن اول شد

تعیین خط گرندپری اتریش – مکس ورستاپن اول شد

تعیین خط گرندپری اتریش – مکس ورستاپن اول شد

تعیین خط گرندپری اتریش همانند گرندپری هفته قبل باز نتیجه اش موقعیت پول برای مکس ورستاپن بود. اما این بار لاندو نوریس بود که در جایگاه دوم ایستاد. نوریس تنها 0.048 ثانیه از ورستاپن عقب تر بود. لوئیس همیلتون توانست در جایگاه چهارم پشت سرجیو پرز قرار گیرد.

جرج راسل نیز برای اولین بار در سه سال گذشته خود را به آخر تعیین خط رساند. او در جایگاه نهم قرار گرفت. او با تایر مدیوم در جمع ده راننده اول قرار گرفت. او می تواند از همین لاستیک برای شروع مسابقه استفاده کند. راسل هر دو راننده فراری را که تایر مدیوم داشتند پشت سر گذاشت. دانیل ریکیاردو از مک لارن، فرناندو آلونسو از آلپاین و آنتونیو جیووینازی از آلفارومئو تایرهای نرم سریع تر را داشتند.

اگر راه آلونسو توسط سباستین وتل بسته نشده بود می توانست از جورج راسل سبقت بگیرد. این اسپانیایی بسیار عصبانی بود و در رادیو خود فحش می داد. وتل که در جایگاه هشتم قرار گرفت از آلونسو معذرت خواهی کرد. اما پس از پایان تعیین خط او سه جایگاه در مسابقه اصلی پنالتی گرفت.

تعیین خط – ورستاپن دوباره اول شد

مکس ورستاپن راه هفته پیش خود را ادامه داد و این بار هم در موقعیت پول قرار گرفت. او از عملکرد خود راضی نبود. اما به هر حال او باز هم اول شد. نوریس که در گرندپری قبلی در تعیین خط چهارم شده بود این بار به جایگاه دوم رسید. او چرخ به چرخ ورستاپن در حرکت بود تا زمانی که قدرت ماشین مک لارن او به ردبول نرسید. نوریس برای اولین بار در دوران رانندگی خود از جایگاه اول مسابقه را شروع خواهد کرد.

مرسدس بین 0.25 تا 0.3 ثانیه از ورستاپن عقب تر بود. کمبود در ماشین های آنها باز هم خود را در تعیین خط نشان داد. همیلتون 0.294 ثانیه پشت سر ورستاپن بود. مرسدس باز هم سریع ترین ماشین نبود. احتمالا برای این آخر هفته باز هم ردبول ماشین های خود را ارتقا بخشیده اند.

 

تعیین خط گرندپری اتریش – مکس ورستاپن اول شد
تعیین خط گرندپری اتریش – سه نفر اول

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *