برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

فرمول ای به نیویورک رسید

1 دقیقه خوانده شده
فرمول ای به نیویورک رسید

فرمول ای به نیویورک رسید

مسابقات قهرمانی فرمول ای ABB به نیویورک برگشت. دور دهم و یازدهم فصل هفتم در خیابان های بروکلین برگزار می شود. این چهارمین سفر فرمول ای به خیابان های بروکلین است. دور دهم و یازدهم این مسابقات هم به آمریکای شمالی رسید.

ادواردو مونتارا از ROKIT ونتوری ریسینگ خود را به صدر جدول رتبه بندی رساند. او در ای پری CBMM نیوبیوم پوبلا در دور نهم اول شد. او با این نتیجه توانست اختلاف امتیازات قهرمانی خود را با بقیه رانندگان به 40 برساند.

نیک کسیدی با انویژن ویرجین ریسینگ به اولین جایگاه ردیف اول خود در پوبلا ای پری رسید. راننده آئودی اسپورت ABT شافلر به دنبال گرفتن اولین مدال نقره خود بود که در دور هشتم از بین رفت.

خیابان های بروکلین

مسیر انتخاب شده برای این مسابقه، دور ترمینال کروز می چرخد. این دوره ای پری در قلب محله ردهوک در بروکلین برگزار می شود. 24 راننده از نقاط مختلف جهان در این خیابان ها مورد آزمایش قرار می گیرند. آنها منظره کانال باترمیلک را دارند و به سمت منهتن جنوبی و مجسمه آزادی رانندگی می کنند.

رکورد بهترین دور در این مسیر را دانیل آبت با آئودی اسپورت ABT با زمان 1:11.305 داشت.

فرمول ای به نیویورک رسید
مسیر ای پری فرمول ای در بروکلین

 

قبل از مسابقه ای پری در نیویورک

قبل از مسابقه آخر هفته، ماشین فرمول ای پورشه با پورشه مدل 99X الکتریک و تایکان 4S با هم به رقابت پرداختند. هر سه ماشین از شرکت پورشه بهترین فواید ماشین های الکتریکی را نشان دادند. پورشه فرمول ای را برای پیشرفت خود چالشی ترین گزینه می بیند. آنها به دنبال توسعه عملکرد ماشین ها با تمرکز بر محیط زیست و صرفه جویی در انرژی هستند.

ماشین پورشه الکتریکی مدل 99X سال 2019 وارد فرمول ای شد. این ماشین به عنوان بستری برای توسعه ماشین های اسپورت الکتریکی برای مهندسان به کار گرفته شد. تکنولوژی 800 ولتی این ماشین در اولین مدل پورشه الکتریکی، تایکان دیده می شود.

نیویورک قصد دارد تا سال 2035 اتوبوس های مدرسه را الکتریکی کند. مردم نیویورک در حال حاضر انرژی کمتری مصرف می کنند و از این ایده استقبال کردند. برگزاری این رقابت ها در نیویورک مردم را تشویق به استفاده از ماشین های الکتریکی می کند.

 

پ.ن. بُرد24 – به روزترین اخبار فرمول یک را هر روز ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *