برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نظر ماکس ورستاپن در مورد مسابقات گرندپری بلژیک

گرندپری بلژیک، فرستاپن

 

گرندپری بلژیک: نارضایتی مکس ورستاپن

مکس ورستاپن، راننده هلندی بلژیکی تبار، متولد 1997، از حرفه ای ترین رانندگان فرمول یک است. وی در سال 2016 توانست به عنوان جوانترین برنده ی تاریخ این مسابقات و اولین راننده ی هلندی فرمول یک، دست یابد.

ورستاپن، مدعی قهرمانی مسابقات فرمول یک 2021 از مسیر گرندپری بلژیک ابراز نارضایتی کرد.

به گفته ورستاپن راننده تیم ردبول اتریش، مسیرهای مستقیم و بسیار طولانی در گرندپری بلژیک کار را برای تیم ردبول دشوار کرده است. از نقاط قوتی که باعث شد مرسدس در گرندپری مجارستان سرعتی تر از تیم ردبول عمل نماید. به همین منوال در مسیر مسابقه بلژیک هم، تیم ردبول چالش دشواری را در پیش خواهد داشت.

نایب قهرمان مسابقات گرند پری در مورد شرایط جغرافیایی و آب و هوای بلژیک ابراز امیدواری کرد. همچنین افزود که برای آمادگی هرچه بیشتر در مقابل چالشهای پیش رو، باید احتمال بارش بارندگی را نیز در نظر داشته باشند.

فرمول یک

مکس ورستاپن با 8 امتیاز پایینتر از قهرمان مسابقات فرمول یک، لوئیس همیلتون راننده تیم مرسدس، در رده دوم فرمول یک 2022 قرار دارد. تا اینجای کار شانس با تیم ردبول همراه بوده است. مکس در 5 گرندپری گذشته در صدر جدول قرار گرفته و پیروزی خود را ثبت کرده است.

تیم ردبول علی رغم افزایش سرعت خود در مسابقات، همچنان با اوج خود فاصله دارد. برای رسیدن به قهرمانی نیاز به تلاش بیشتری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *