برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

نتیجه تمرینات گرندپری هلند چه بود

1 دقیقه خوانده شده
لوییس همیلتون، گرندپری

لوییس همیلتون پس از از کار افتادن خودروی مرسدس - برد۲۴

نتیجه تمرینات گرندپری هلند – تمرینات گرندپری هلند نتایج خوبی برای ورستاپن داشته است. این گرندپری برای او مسابقه ای در خانه محسوب می شود. طرفداران مکس ورستاپن برای تشویق او همه نارنجی به تن کردند. در روز دوم تمرینات موتور ماشین لوئیس همیلتون 5 دقیقه بعد از آغاز تمرین از کار افتاد. در نتیجه او در تمرین دوم هلند به جایگاه یازدهم سقوط کرد.

در روز سوم مکس ورستاپن برای ردبول بهترین زمان را زد و والتری بوتاس دوم شد. لوئیس همیلتون هم پشت سر هم تیمی اش به جایگاه سوم رسید. بعد از 60 دقیقه تمرین مکس با کمک هم تیمی اش بهترین زمان را زد. مکس زمان 1 دقیقه و 9.623 ثانیه را زد. همیلتون که به دلیل توقف موتور ماشینش باید عقب افتادگی را جبران می کرد 0.2 زمانش از مکس بیشتر شد. پرز هم تیمی ورستاپن 0.9 ثانیه زمانش بیشتر شد و فرناندو آلونسو با 1 ثانیه زمان بیشتر پنجم شد.

تصادف ساینز در تمرینات گرندپری هلند چهارمین پرچم قرمز را نمایان کرد

نتیجه تمرینات گرندپری هلند برای کارلوس ساینز ناامیدکننده بود. کارلوس ساینز از فراری که تنها 5 دور را تمام کرده بود کنترل پشت ماشین را از دست داد. در نتیجه در دور دوم از پیست خارج شد و لیز خورد تا در پیچ سوم با دیوار تصادف کرد. این تصادف چهارمین پرچم قرمز مسابقه را به ارمغان آورد. فراری باید بسیار تلاش کند تا ماشین SF21 ساینز را به مسابقه مقدماتی برساند.

لاندو نوریس پشت سر آلونسو بود و به جایگاه ششم رسید. لانس استرول و سباستین وتل پشت سر او به هفتم و هشتم دست یافتند.
فراری دوم، چارلز لکلرک جلوتر از پیر گسلی به جایگاه نهم رسید تا گسلی دهم شود.

اما بزرگترین خبر روز شنبه خروج کیمی رایکونین از مسابقه به دلیل تست مثبت کرونا بود. جای او را رابرت کوبیکا گرفت که به جایگاه نوزدهم دست یافت.

دانیل ریکیاردو از مک لارن 11 ام شد و نیکولاس لطیفی از ویلیامز به جایگاه دوازدهم دست یافت. نتیجه تمرینات گرندپری برای اوکان و راسل هم به ترتیب جایگاه های سیزدهم و چهاردهم بود.

به نظر می رسد ورستاپن برتری بیشتری نسبت به بقیه رانندگان در مسابقه مقدماتی گرندپری هلند داشته باشد.

 

برای دریافت اخبار روز ورزشی با برد۲۴ همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *