برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

کایت بردینگ، برترین قایقرانان در نبرد دریاچه کوهستانی اتریش صف آرایی می کنند!

1 دقیقه خوانده شده
کارت بردینگ، قایقرانی

برترین قایقرانان کایت بردینگ در نبرد دریاچه کوهستانی اتریش صف آرایی می کنند!

سریعترین کایت بردینگ رانان جهان برای چهار روز مسابقه مهیج در UPPER AUSTRIA Kite Foil Grand Prix Traunsee، میزبان دومین سری جهانی IKA Kite Foil ، آماده هستند.

این رویداد با اکتان بالا، توسط گردشگری اتریش حمایت خواهد شد. مسابقات در  Rindbach، Ebensee ، انتهای جنوبی Traunsee ، دریاچه ای بسیار زیبا، با منظره کوهستانی برجسته و دهکده هایی نظیرتصاویرکارت پستال برگزار می شود.

پس زمینه چشمگیر و آبهای مسطح دریاچه برای پیست مسابقات دومین ایستگاه سری جهانی، بسیار جذاب و مناسب خواهد بود. قایقرانان حرفه ای کایت بردینگ برای جایزه پازده هزار یورویی که به طور مساوی بین زنان و مردان تقسیم می شود، مبارزه می کنند.

Traunsee از دیرباز بسان مکه ورزش های آبی تلقی می شده است. با ملوانان، موج سواران، کایت بردرها و اخیرا وینگفیلرها که جذب نسیم همیشگی منطقه می شوند. پس میزبانی نخبگان بین المللی کایت بردینگ، در مسابقات قهرمانی اروپا در سال پیش و مسابقات امسال، اصلا عجیب نیست.

جایزه بزرگ Kitefoil UPPER AUSTRIA ، که  Raiffeisen Bank از جمله حامیان آن است، شامل مسابقات قهرمانی ملی کایتفویل نیز می شود. قایقرانان اتریشی در روز های پایانی آخرهفته با بهترین های جهان به رقابت می پردازند. موقعیت نهایی آنها در ناوگان، تعیین کننده سکوهای آتی برای قایقرانان محلی خواهد بود.

آدریان گیسلینجر، پیشکسوت مسابقات سطح بالا، سرپرست Levitaz Kitefoils اتریش و یکی از حامیان رویداد نیز دراین مسابقات شرکت می کند.

کایت بردینگ، برترین قایقرانان در نبرد دریاچه کوهستانی اتریش
کایت بردینگ زنان در اتریش

کایت بردینگ زنان UPPER AUSTRIA Kite Foil Grand Prix

29  ورزشکار از پانزده کشور در یک ناوگان به رقابت در این سری مسابقات کایت بردینگ خواهند پرداخت.

در ناوگان زنان، قهرمان تازه فرمول کایت بردینگ اروپایی، پوما نیولند  FRA با هدف ادامه ی مسیر پیروزی هایش به مصاف رقیبان می رود. البته، در رده ی زنان، لوریان نولوت و جسی کامپمن نیز برای کسب مقام با وی رقابت می کنند.

نتیجه هر چه باشد، مسابقات برای چهار روز هیجان انگیز و پر فعالیت برنامه ریزی شده است. این جنجال در منظره ای بی نظیراتفاق خواهد افتاد. پخش زنده ی مسابقات برای علاقه مندان در لایو فیس بوک قابل مشاهده است.

bord24 کایت بردینگ، برترین قایقرانان در نبرد دریاچه کوهستانی اتریش
قایقرانان در دریاچه کوهستانی اتریش

برای مطالعه آخرین اخبار ورزشی زنان با برد24 همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *