برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

راگبی زنان: ویدئوی وایرال از سریعترین بازیکن راگبی تاریخ

1 دقیقه خوانده شده
جاسمین جویس، ستاره راگبی زنان انگلیس

کلیپی از جاسمین جویس بازیکن راگبی زنان ولز وایرال شده است. وی را در این کلیپ می بینید، در حالی که این ستاره Sevens با سرعت باورنکردنی برای ضربه زدن و توقف حریف مقابل آمریکایی می دوید.

جویس در فینال مسابقات World Rugby Sevens Fast Four در ونکوور برای تیم راگبی زنان بازی می کند. تیم های دیگری نظیر ایالات متحده، مکزیک و کانادا نیز در این رقابت حضور داشتند.

بریتانیا مکزیک را با نتیجه چهل و سه بر صفر شکست داد تا به فینال برسد. سپس تیم آمریکا را چهل و یک بر دوازده شکست داد. اما درخشش جویس در یک لحظه ی پر هیجان بود که تیتر سرفصل ها را دزدید.

بازیکن پر سرعت آمریکایی راگبی زنان “جاز گری” از خط دفاع انگلیس عبور کرد. به نظر می رسید تنها برای گلزنی در حال مسابقه است. جویس حداقل نه متری عقب تر از ستاره آمریکایی دیده می شد. اما به طرز غیر قابل باوری، این بازیکن ولزی با سرعت عجیبش و با یک پیش تکل فوق العاده موفق می شود گری را متوقف کند.

حتی گوینده ی بازی هم نمی توانست آنچه را که اتفاق می افتد باور کند. او فریاد می زد: “چه تکلی از جاز جویس – دیگر همچین چیزی نخواهید دید.”

ورزش زنان، فوتبال آمریکایی، جاسمین جویس، اخبار ورزشی، برد24

 

بی باکی های بازیکن بریتانیایی باعث شده تا بسیاری او را به عنوان یکی از سریع ترین بازیکنان راگبی کره زمین اعلام کنند.

یکی از کاربران توییتر نوشت: “چه ترفندی! وای! تعهد باور نکردنی برای تعقیب و تسلیم نشدن!! ”

جاسمین جویس ستاره ی راگبی زنان

جویس تابستان امسال در بازیهای المپیک توکیو برای تیم راگبی زنان انگلیس بازی کرد. در شش بازی هفت بار امتیاز کسب کرد. در آن رقابت ها انگلیس برنده مدال برنز شد.

ستاره ی ولزی در المپیک ریو در سال 2016 و در جام جهانی راگبی زنان 2017 برای تیم راگبی ولز بازی کرد.

جویس که توسط یکی از گویندگان به عنوان “لغزنده مانند مارماهی در روغن زیتون” توصیف شده است، یکی از مخرب ترین های خط پایان در راگبی زنان است.

ستاره بریتانیایی 25 ساله، هنوز رویای حضور در تورنمنت های بزرگ بین المللی را دارد و چشمش به جام جهانی بعدی در نیوزلند و المپیک پاریس در 2024 است.

وی  در مصاحبه با  World Rugby Sevens Website.  گفت: “امیدوارم که همچنان توسط ولز انتخاب شوم. می خواهم به جام جهانی نیوزلند و سپس پاریس (المپیک) در سال 2024 بروم. اینها رویاهای من در راگبی برای دو سال آینده است.”

 

بروزترین اخبار ورزش زنان ایران و جهان در برد24

ورزش زنان، فوتبال آمریکایی، جاسمین جویس، اخبار ورزشی، برد24

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *