برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ماتیلدا مک آلین در مک لارن

1 دقیقه خوانده شده
ماتیلدا مک آلین در مک لارن

ماتیلدا مک آلین در مک لارن

ماتیلدا مک آلین در مک لارن – پرداخت دستمزدها معمولا بالاترین هزینه های یک شرکت است. حال آنکه این مورد در تیم فرمول یک مصداق ندارد. هزینه ای که آنها صرف تحقیقات و توسعه می کنند گاهی بیشتر از هزینه ی دستمزدها می شود. بعد از یک توقف بزرگ به دلیل همه گیری ویروس کرونا، فرمول یک به اتریش بازگشت. در اولین مسابقات تنها 11 خودرو توانستند مسابقه را به پایان برسانند و خودروی مک لارن توانست خود را به سکو برساند.

بد نیست بدانیم که جنس و مواد به کار رفته در خودروهای فرمول یک، هزینه های نزدیک به دو و نیم میلیون دلاری دارد. پر هزینه ترین قسمت خودرو موتور آن است. این موتورهای توربوی شش سیلندری باید برای رسیدن به سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعت باید طراحی شوند.

در مسابقات فرمول یک خیلی مهم است که قطعه ی جدا شده در طی مسابقه دوباره به آزمایشگاه برگردد برای بررسی علت این رخداد و تلاش برای بهبود آن تا از اتفاقات مشابه آن جلوگیری شود.

مهندسان مواد در فرمول یک مانند کارمندان یک بیمارستان، از جان دیگران محافظت می کنند. ماتیلدا مک آلین یکی از این مهندسان است.

ماتیلدا مک آلین، مهندس مواد تیم مک لارن

ماتیلدا می گوید: ما به طور پیوسته در دپارتمان تحقیق و توسعه در تلاش هستیم تا مواد جدید کشف کنیم و یا روش های ترمیم و تامین تجهیزات را بهبود ببخشیم. ما مشخصات و داده های لازم را برای مهندسان طراحی فراهم میکنیم تا در زمان طراحی از آنها استفاده کنند.

وقتی که در بازی هاکی رباط صلیبی من پاره شد آرزو کردم یک ماده مصنوعی باشد که به عنوان یک رباط صلیبی مصنوعی بتواند به من کمک کند. این آغاز علاقه ی من به علم مواد بود. سال سوم دانشگاه برای کارآموزی تابستانی به مک لارن رفتم و بعد فارغ التحصیلی یک جای خالی داشتند- زمان بندی عالی! من اقدام کردم و موفق شدم در مک لارن مشغول به کار شوم.

ماتیلدا مک آلین مهندس مواد مک لارن
ماتیلدا مک آلین مهندس مواد مک لارن

مشغول شدن در موتور اسپورت

شغل های نامحدودی در موتوراسپورت وجود ندارد و اکثر اوقات زمانبندی است که به شما کمک میکند. به این معنا که اگر شما به اندازه کافی هم خوب باشید باز هم امکان دارد جایی برای شما نباشد.

من روی تمام نقاط خودرو کار میکنم و با قسمت ساخت و تولید در ارتباط هستم. سرعت بالای فرمول یک چالش برانگیز و لذت بخش است. نیازمند راه حل های درست و با ضریب اطمینان بالاست که بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن آن را عملی کنیم.

پس به نظر من شما شغلی را انتخاب کنید که عاشق آن هستید. در این صورت اگر بلافاصله به موفقیت نرسیدید به تلاش خود ادامه می دهید و نا امید نمی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *