برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

رکورد گینس با چرخش توپ بسکتبال

رکورد گینس با چرخش توپ بسکتبال

رکورد گینس با چرخش توپ بسکتبال

رکورد گینس با چرخش توپ بسکتبال – جوان خلاق با تمرین و ممارست توانسته انواع توپ را با تعادل خارق العاده و با شکلی های مختلفی به صورت درجا به چرخش درآورد.

علی بهبودی فر بسکتبالیست از 8 سال پیش ، توپ سنگین و بزرگ بسکتبال را ، رام خود کرده و با چرخاندن آن به شیوه های مختلف توانسته رکوردهای عجیبی را ثبت کند.
او 1800 پله برج میلاد را با چرخش توپ روی انگشت بالا رفته ، 6 توپ بسکتبال را همزمان روی بدنش به چرخش درآورده و رکورد 2 ساعت و 14 دقیقه چرخش توپ بسکتبال روی بدن را شکسته و در برنامه تلویزیونی عصر جدید هم ، چرخش توپ بسکتبال روی مسواک را به عنوان مهارت های خود معرفی کرده است.

رکورد گینس با چرخش توپ بسکتبال نیازمند حمایت مالی است

او می گوید به این زودی ها بعید است کسی بتواند رکوردش را در بالا رفتن از هزار و هشتصد پله به همراه توپ بسکتبال در حال چرخش بزند. بنابر این می خواهد آن را در گینس ثبت کند که این موضوع مشکلات خودش را دارد. برای ثبت رکورد مبلغ دو هزار و پانصد پوند نیاز است. همچنین باید هزینه سفر خودش و بازرسان گینس هم پرداخت شود. علی نمی تواند این مبلغ را تهیه کند و نگاهش به همت مسئولان است.

مرحله ی دوم رکورد شکنی علی مربوط به زدن رکورد مرد آمریکایی که چهارساعت و پانزده دقیقه ایستاده توپ بسکتبال را در انگشتانش چرخانده است. او معتقد است با کمی تمرین می تواند این رکورد را بزند.
علی بهبودی فر به ثبت خلاقیت ها و مهارت هایش در گینس امیدوار اما در این خصوص نیازمند حمایت مسئولان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *