برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

ورود مرندی و حیدری به زردپوشان سپاهان

ورود مرندی و حیدری به زردپوشان سپاهان

ورود مرندی و حیدری به زردپوشان سپاهان

ورود مرندی و حیدری به زردپوشان سپاهان – با اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، سیامک مرندی لیبروی تیم ملی والیبال ایران با امضای قراردادی به جمع زردپوشان والیبالیست سپاهان اضافه شد.

مرندی متولد ۱۳۶۵ و زاده قزوین است و با تیم والیبال بانک سرمایه در سال ۹۶ قهرمان شده و در سال‌های ۹۴ و ۹۵ نیز در پیکان بازی کرده و به مقام دوم رسیده است. مرندی سال ۹۷ در خاتم اردکان و فصل قبل نیز در سایپا توپ می‌زد.

امروز همچنین پدیده لیگ برتر والیبال ایران نیز به جمع طلایی پوشان سپاهان پیوست. کیاوش حیدری پشت خط زن، که فصل گذشته در تیم شهداب یزد بازی می‌کرد، با نظر مساعد رحمان محمدی راد با عقد قراردادی به تیم والیبال سپاهان پیوست.

حیدری در کارنامه خود مقام سومی جهان با تیم ملی دانش‌آموزی در کشور صربستان را دارد و همچنین در سال ۱۳۹۶ به  اردوی تیم ملی بزرگ‌سالان دعوت شده و در سال ۹۸ نیز با تیم ملی دانشجویان به ایتالیا عزیمت کرده است. وی همچنین سابقه  دو سال حضور در تیم والیبال شهرداری تبریز را دارد که در سال ۹۶ به مقام سومی دست یافتند.

پیش از این نیز سهند اله‌وردیان، شادمهر کمایی، سهیل کمال‌آبادی، امیررضا سرلک، علی‌رضا مباشری، فرزاد ملابهرامی، سعید جواهری‌توانا و محمود رسولی قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرده بودند و محمدطاهر وادی و امین رضوی از سپاهان جدا شده بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *