برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

برای گلزنی به استقلال تمرین کردم

برای گلزنی به استقلال تمرین کردم

برای گلزنی به استقلال تمرین کردم

برای گلزنی به استقلال تمرین کردم – محمد میری هافبک فوتبال نساجی با گلی که به تیم استقلال زد چهره هفته بیست و ششم لیگ برتر شد. او با شوتی 40 متری دروازه حسین حسینی را باز کرد.

میری درباره گلش به تیم فوتبال استقلال و بازی مقابل این تیم گفت:«خدا را شکر بازی خوبی بود. ما از قبل استقلال را آنالیز کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را می‌دانستیم. این زیباترین گل تمام زندگی‌ام بود. آن را تقدیم می‌کنم به هواداران نساجی. کادر فنی هم زحمت زیادی کشیده بود. چند موقعیت خوب هم داشتیم و حتی به گل دوم هم رسیدیم که به نظرم داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد.

او درباره گل دیدنی که به ثمر رساند و تشابه اش با گل کریم باقری به کره جنوبی گفت: من همیشه بعد از تمرینات روزانه فوتبال، به شوت زنی می پردازم و خدا را شکر گلی زدم که هواداران نساجی را خوشحال کرد و بازتاب خوبی داشت.

او درباره مصدومیتش در دقایق پایانی بازی گفت: «بله، متاسفانه از ناحیه لگن و کمر آسیب دیدم. هنوز وضعیتم به طور قطع مشخص نیست ولی خودم امید زیادی دارم که در دیدار بعدی برای تیمم بازی کنم. این دیگر بستگی به نظر و البته تلاش پزشکان دارد. امیدوارم تیم نساجی را حتما تا آخر فصل همراهی کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *