برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند !

1 دقیقه خوانده شده
مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند !

مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند !

بزرگترین انتقال تاریخ در راه است؟ مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند ! – یک روزنامه نگار اسپانیایی در ادعایی بزرگ و عجیب مدعی شد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به بارسلونا و تشکیل زوج رویایی مسی- رونالدو وجود دارد.

گیم بالاگه روزنامه‌نگار و مقاله نویس سرشناس اسپانیایی در گفتگو با رادیو بی بی سی در انگلیس حرف هایی مطرح کرده که در دنیای فوتبال سر و صدای زیاد و حواشی زیادی بوجود آورده است . بر اساس نظرات او گفتگو هایی در خصوص انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه بارسلونا مطرح و بیان شده و احتمال و به وقوع پیوستن چنین انتقالی و قرار گرفتن مسی و رونالدو در کنار هم در یک تیم و باشگاه حالا دیگر غیرممکن و صفر و دور از ذهن نیست.

مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند
رونالدو در یوونتوس

حضور بی نتیجه در یوونتوس

رونالدو در فصلی که در سری آ گذشت یک فصل خوب و مهم را در یوونتوس سپری و طی کرد و باشگاه با حضور او برای نهمین سال پیاپی قهرمان سری آ ایتالیا شد . اما بیانکونری بیش از هر چیز و مهم تر از هر چیز به دنبال فتح چمپیونزلیگ است‌ ، اتفاقی که امسال هم محقق نشد و یوونتوس در مرحله یک هشتم در مقابل تیم لیون شکست خورد تا این بارنیز با حضور کریستیانو رونالدو نتوانند فاتح این جام ارزشمند شوند.

این ناکامی تلخ در اروپا برای یووه حواشی و تبعات زیادی داشت که مهمترین آن تا به این لحظه اخراج سرمربی اش ماتوریتزو ساری و منصوب شدن آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید تیم بود.

بعد از آن ناکامی بود که گزارشهایی و اطلاعاتی در فرانسه مدعی شدند احتمال انتقال کریستیانو به پاری سن ژرمن و هم تیمی شدن او با نیمار و امباپه وجود دارد . اما جالبترین و بزرگترین ادعا درباره آینده ابرستاره پرتغالی حالا توسط گیم بالاگه مطرح و نمایان شده : انتقال به بارسلونا وهمبازی شدن با مسی !

این روزنامه نگار اسپانیایی به رادیو بی بی سی گفته است که از خورخه مندس ایجنت رونالدو درخواست شده برای او به دنبال باشگاهی جدید و بزرگ بگردد و بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که مندس به آنها نزدیک و لینک شده است . تماس مندس با بارسلونا این احتمال رویایی و اعجاب انگیز را بوجود آورده که شاید در آینده بتوانیم برای نخستین بار شاهد حضور دو غول بزرگ دنیای فوتبال ، مسی- رونالدو در یک تیم و با یک پیراهن باشیم !

مسی و رونالدو هم باشگاهی میشوند
از آینده رونالدو می گوید

نظر شما چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *