برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

سرجیو پرز کرونا ندارد

سرجیو پرز کرونا ندارد

سرجیو پرز کرونا ندارد

سرجیو پرز کرونا ندارد و در مسابقات گرندپری اسپانیا برای ریسینگ پوینت مسابقه انجام خواهد داد.

به نقل و گزارش از وب سایت رسمی مسابقات فرمول یک ، تست کرونا سرجیو پرز برای سومین مرتبه سرانجام منفی اعلام شد و این راننده مکزیکی مجوز دار خواهد بود تا در گرندپری اسپانیا برای ریسینگ پوینت مسابقه انجام دهد.

این راننده مکزیکی تیم ریسینگ پوینت در ابتدا با جواب مشکوک مواجه شد و پس از آن طی تست مجدد نتیجه آزمایش پرز مثبت اعلام شد و تیم تصمیم بر جایگزینی موقت او با نیکو هالکنبرگ، راننده اسبق خود، گرفت. پرز به همراه یکی از اعضای تیم و مربی بدنسازی قرنطینه شدند اما تست آن دو نفر منفی اعلام شد و از قرنطینه خارج شدند.

قرنطینه در انگلستان برای پرز

شرایط قرنطینه در انگلستان از ۷ روز به ۱۰ روز تغییر کرده است و تیم ریسینگ پوینت نیز اعلام کرد که از راهکارهای وزارت ملی بهداشت انگلستان پیروی خواهد کرد. با توجه به زمانبندی مسابقات، مدیر تیم ریسینگ پوینت، اوتمار سافنو، هنوز مطمئن نیست که بعد از سپری شدن این زمان تیم و پرز هر کدام در چه مکانی قرار خواهند داشت.

پرز در شرایطی اجازه حضور در محوطه پیست را خواهد داشت که ویروس به صورت کامل از بدن وی خارج شده باشد. در غیر اینصورت نیکو هالکنبرگ در رقابت دوم پیست سیلورستون که سالگرد ۷۰ امین سال برگزاری مسابقات فرمول یک نیز هست، شرکت خواهد کرد.

بنابراین پرز در دو گرندپری بریتانیا غایب بود و نیکو هولکنبرگ جاشنین فعلی او در ریسینگ پوینت شده بود. طبق صحبت های پرز او در این مدت تنها نشانه ها و علائمی از بیماری کرونا داشته است و اکنون حالش خوب است و می تواند به مسابقات برگردد. پرز با وجود نبود و غیبت در دو گرندپری اخیر، با کسب 22 امتیاز پایین تر از هم تیمی خود در جایگاه هشتم راننده ها در فصل 2020 قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *