برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

جوکوویچ: در تنیس اوپن شرکت میکنم

1 دقیقه خوانده شده
جوکوویچ-در تنیس اوپن شرکت میکنم

نواک جوکوویچ

جوکوویچ: در تنیس اوپن شرکت میکنم – آماده بازی در بالاترین سطح ممکن هستم. او تائید کرد ، در مسابقات تنیس اوپن آمریکا و سینسیناتی حضور خواهد داشت.

نواک جوکوویچ ، مرد شماره یک تنیس مردان جهان ، روز پنجشنبه اطلاع داد که در ماه سپتامبر در تورنومنت مسابقات تنیس یو اس اوپن ، اولین گرند اسلم تنیس بعد از کرونا ، شرکت و حضور خواهد داشت.

طبق گزارش نشنال ، نواک جوکوویچ که افتخار و سابقه سه قهرمانی اوپن آمریکا را در کارنامه خودش دارد ، پیش از این در ماه ژوئن بیان کرده بود با توجه به پاندمی کرونا ، مسئولان برگذاری مسابقات یو اس اوپن باید مقررات بسیار شدیدی را اعمال و اجرا کنند و همین موضوع کار را برای استارت این تورنومنت و مسابقات بسیار دشوار و سخت کرده است . با این وجود ، تنیسور 33 ساله صربستانی با منتشر کردن پیامی اعلام کرد در فلاشینگ میدوز، محل برگزاری و اجرای مسابقات تنیس اوپن آمریکا حضور و فعالیت خواهد داشت و پیش از آن هم در مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی حضور خواهد داشت.

جوکوویچ-در تنیس اوپن شرکت میکنم
جوکوویچ-در تنیس اوپن شرکت میکنم

جوکوویچ در این پیام گفت :

با خوشحالی هر چه تمام شرکت و حضور خود در مسابقات تنیس سینسیناتی و همچنین یو اس اوپن سال جاری را تایید و رسمی می کنم . با توجه به تمامی چالش ها و مانع های سختی که وجود داشت و دارند ، برسی کلی و اخذ این تصمیم آسان نبود اما حضور دوباره در رقابت ها مرا بسیار هیجان زده کرد. مطمئنم که این سری ، با تمام پروتکل ها و مقررات ایمنی و بهداشتی که برای مراقبت از بازیکنان و مردم نیویورک تدبیر و در نظر گرفته شده، مسابقات با حال و هوای متفاوت تر و خاص تری خواهد بود. با همه این موارد، من تمرینات گسترده و سخت و بسیاری با اکیپم انجام داده ام و بدنم را همیشه آماده مبارزه نگه داشته ام پس برای هم سو شدن با شرایط جدید ، بسیار آماده هستم. برای آنکه مطمئن شوم از بیماری کرونا خلاص شده ام ، تمامی چکاپ ها را به طور کامل انجام داده ام و برای کامبک به زمین مسابقه با تعهد و وفاداری کامل و بازی کردن در بهترین سطحم آماده ، آماده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *