برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

توافق 10 تیم برای مسابقات تا2025

1 دقیقه خوانده شده
توافق 10 تیم برای مسابقات تا2025

توافق 10 تیم برای مسابقات تا2025

توافق 10 تیم برای مسابقات تا2025- 10 تیم تا 5 سال دیگر ، همچنان خواهند بود.

بنا بر گزارش وب سایت رسمی فرمول یک ، تمامی 10 تیم حال حاضر در فرمول یک توافق نامه را امضا کرده اند که مبنی بر آن تیم ها تا سال 2025 در فرمول یک حضور ثابت خواهند داشت ، را پذیرفته اند.

روز سه شنبه رسما اعلام شد که 3 تیم فراری، مک لارن و ویلیامز این توافق نامه را پذیرفته اند و امروز نیز 7 تیم باقی مانده نیز به 3 تیم قبلی پیوستند و هم نظر شدند تا تمام 10 تیم فعلی و حال حاضر فرمول یک، تا 5 سال دیگر در مسابقات محبوب ماندنی شوند. لازم است بیان کرد که توافق نامه کنکورد ، توافقی میان فیا و فرمول یک جهت شرکت و حضور در مسابقات جهانی است .

با توجه به تغییرات قوانین مسابقات فرمول یک از سال 2022 که طی آن تغییرات از هزینه ها کاسته خواهد شد و شرایط تیم ها به یکدیگر نزدیک تر و مساوی تر می شود، این توافق نامه بسیار مهم است ، زیرا خیال فرمول یک را از بابت حضور تیم ها راحت می کند.

پیش از این شایعاتی مبنی بر کناره گیری مرسدس و هاس از فرمول یک مخابره می شد که در حال حاضر با این توافق نامه ، این شایعات کاملا از بین رفته است. در آخر باید ذکر کرد که 10 تیم فعلی حاضر در فرمول یک به شرح زیر هستند :

فراری ، ویلیامز، مک لارن ، مرسدس ، ردبول ، رنو ، آلفا رومئو ، آلفا تائوری ، ریسینگ پوینت (از فصل بعد استون مارتین) و هاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *