برد24

بروزترین اخبار فرمول یک و ورزش بانوان

والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد

1 دقیقه خوانده شده
والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد 2

لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2020-2021 قرعه‌کشی شد

والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد – لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل 2021/2020 در لوگزامبورگ قرعه کشی شد.

بر اساس گزارش سایت رسمی کنفدراسیون والیبال اروپا لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل پیش رو با حضور 20 تیم در 5 گروه 4 تیمی اجرا خواهد شد و در اتمام دور مقدماتی تیمهای اول گروه به همراه سه تیم برتر دوم گروه‌ها حکم حضور در مرحله و لول یک چهارم نهایی مسابقات را بدست خواهند آورد.

لیگ قهرمانان والیبال اروپا در فصل پیش در زمانی که استارت مرحله یک چهارم نهایی زده شده بود به دلیل شیوع همه‌گیری جهانی ویروس کووید 19 نیمه‌کاره و بی پایان ماند. تیم لوبه از کشور ایتالیا به دلیل قهرمانی در فصل 2018-2019 مدافع عنوان قهرمانی به حساب می آید. باشگاه منحل شده زسکا مسکو روسیه با 13 عنوان قهرمانی که همه آنها زیر پرچم اتحاد جماهیر شوروی کسب شده اند پرافتخارترین تیم در میان دیگر تیم ها است. بر اساس برنامه کنفدراسیون والیبال اروپا فصل جدید این مسابقات بعد از اجرای مراحل مقدماتی از نیمه دوم ماه نوامبر یعنی حدودا 80 روز دیگر استارت خواهد شد.

والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد 3
والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد 3
والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد 1
جدول رده بندی

در مرحله نخست و مقدماتی این مسابقات که از یک ماه دیگر استارت خواهد خورد، 18 تیم برای دو سهمیه و جایگاه باقیمانده تلاش و رقابت خواهند کرد، در قسمت تاپ جدول تیم یاسترزبسکی ونگل از لهستان شانس و احتمال به مراتب بیشتر و قوی تری نسبت به سایر حریفان برای صعود و رفتن به مرحله گروهی برخوردار است، در قسمت پایین جدول هم دو تیم مدعی ایتاس ترنتینو از ایتالیا و دینامو مسکو از کشور روسیه قرار دارند که حداکثر یکی از این دو تیم به جدول اصلی صعود و راه یابی خواهد کرد.

رده بندی تیم ها

 18 تیم حاضر در این مرحله ابتدا در 6 گروه سه تیمی به نبرد با یکدیگر خواهند رفت و 6 تیم اول هر گروه در مرحله نهایی در دو گروه سه تیمی به رقابت خواند پرداخت، که در نهایت تیم اول هر گروه در این مرحله به لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد.

والیبال اروپا هم تکلیفش مشخص شد 4
قرعه‌کشی دور مقدماتی، 9 تیم بالا برای یک سهمیه و 9 تیم دیگر هم برای سهمیه دیگر رقابت خواهند کرد

قرعه‌کشی دور مقدماتی، 9 تیم بالا برای یک سهمیه و 9 تیم دیگر هم برای سهمیه دیگر رقابت خواهند کرد

در ضمن از میان بازیکنان ایرانی میلاد عبادی‌پور همانند سالیان اخیر در ترکیب تیم اسکرا بلخاتوف لهستان حاضر و آماده است و امیرحسین توخته هم به عضویت باشگاه اخ لوبلیانا اسلوونی درآمده است . ضمن اینکه امیرحسین اسفندیار و جواد کریمی دو ملی‌پوش دیگر کشورمان هم در عضویت باشگاه گرینیارد ماسیک بلژیک قرار دارند که در دور مقدماتی مسابقات کار بسیار سخت و دشواری برای عبور از سد تیمهای ترنتینو ایتالیا و دینامو مسکو روسیه و صعود و راه یابی به جدول اصلی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *